Tarefa 1: Crear a clase e o método para engadir mascotas
- Duración:
- 15 min
- Agrupamento:
- Individual
Enunciado: Crea unha clase chamada Mascota que permita almacenar unha lista de mascotas como atributo. Engade un método chamado engadir_mascota que reciba un nome e o engada á lista.
Código Python: Engadir mascotas
class Mascota:
def __init__(self): # Constructor: inicializa unha lista de mascotas
self.lista_mascotas = [] # Lista baleira para gardar as mascotas
def engadir_mascota(self, nome): # Método para engadir unha mascota
self.lista_mascotas.append(nome)
print(nome, "engadido á lista de mascotas.")
Explicación:
- A clase Mascota organiza todo o que se refire á lista de mascotas.
- O constructor __init__ inicializa unha lista baleira chamada lista_mascotas.
- O método engadir_mascota engade unha nova mascota á lista usando o método append.
Proba:Engade isto ó final do programa para probalo
xestor = Mascota() # Crear un obxecto da clase Mascota
xestor.engadir_mascota("Luna") # Engadir unha mascota
xestor.engadir_mascota("Rex") # Engadir outra mascota
print("Lista actual de mascotas:", xestor.lista_mascotas) # Ver as mascotas