Imos adentrarnos no apaixonante mundo da programación de intelixencia artificial! Para iso precisamos un pouco de algoritmia e unha base de programación en Python, con isto, poderás mergullarte no fascinante universo da programación e descubrirás as bases fundamentais para poder desenvolver as túas propias aplicacións de IA.
Python, coñecido pola súa simplicidade e versatilidade, converteuse nunha das linguaxes de programación máis populares no ámbito da intelixencia artificial. Aprender os seus fundamentos permitirache non só iniciarte nunha linguaxe poderosa e fácil de usar, senón tamén penetrarche no mundo da IA, onde poderás crear algoritmos intelixentes capaces de aprender e tomar decisións por si mesmos.
Doutra banda, a algoritmia é a pedra angular de calquera desenvolvemento de software, incluíndo a programación de IA. Tendo unha base, adquirirás as habilidades necesarias para deseñar algoritmos eficientes e optimizados, clave para o desenvolvemento de calquera programa, incluídos sistemas de intelixencia artificial.
Así que ímonos preparar para explorar novas fronteiras e penetrar no emocionante mundo da intelixencia artificial, prepárate para aprender, experimentar e crear !
Que e como vas a aprender?
Que vas a aprender?
A través de este recurso e as súas actividades, aprenderás ...
-
Que é programar e como se deseña un programa.
-
A forma de escribir e usar as principais estruturas de Python.
-
A crear funcións á túa medida.
- A programar orientado a obxectos.(OOP)
-
A usar as librerías de Python.
Como vas a aprender?
Para conseguir todo o anterior...
Atoparás actividades prácticas en cada apartado como:
- cuestionarios dos conceptos básicos
- exemplos resoltos con debates grupais sobre as posibles solucións a un problema
- experimentación e proba de programas exemplo
- realización de programas para resolver un problema
- todo o anterior o irás reflectindo na túa carpeta dixital
Por exemplo, crearás unha lista interactiva da compra, ou un xestor de mascotas. Estas actividades axudaranche a conectar os conceptos con aplicacións reais.
Traballarás combinando actividades individuais e grupais:
- Terás momentos de traballo autónomo, como reflexións na túa carpeta , e cuestionarios
- Análise sobre problemas a resolver con programas gran grupo
- Experimentación ou xeneración de programas en pequeno grupo
Temporalización: As actividades que deberás realizar terán unha duración de entre 0.25 e 2.5 sesións dependendo da complexidade
Que e como se che vai a avaliar?
O proceso de avaliación incluirá...
Durante as actividades, irás organizando unha carpeta coas resolucións das prácticas e actividades propostas . Isto será o produto final a entregar.
Autoavaliación: Poderás comprobar o teu avance cunha autoavaliación de cada sección e terás acceso ás rúbricas que usará o profesorado , isto axudarache a comprobar se estás alcanzando os obxectivos
Avaliación do profesorado:
- Durante o proceso: avaliará o progreso mediante as rúbricas para a carpeta e actividades , e realizará a retroalimentación
- Ó finalizar o ODE cualificará a carpeta de solucións 100%