Saltar navegación

Un tour de emocións

 

Glosario

Mecanismo

Ilustración que representa un mecanismo

Definición:

Un mecanismo é un conxunto de elementos móbiles, uns respecto doutros, para transmitir movementos e forzas.

Exemplo:

O mecanismo do reloxo necesita un axuste.

Motor

Ilustración que representa un motor

Definición:

Os motores son mecanismos capaces de transformar un tipo de enerxía (eléctrica, de combustión, etc.) en enerxía mecánica.

Exemplo:

A moto da miña nai non se pon en marcha porque o motor non funciona.

Tour

Ilustración que representa unha viaxe

Definición:

Un tour é unha viaxe ou excursión previamente planeado e deseñado.

Exemplo:

Fixemos un tour pola cidade para coñecer os seus lugares máis importantes.

Construímos un vehículo segueliñas

Os parques temáticos son áreas moi extensas. Na maioría de ocasións non hai tempo suficiente nun día para desfrutar de todas as atraccións, espectáculos...

Un dos atractivos que pode ter un parque é un paseo por todas as súas zonas, en vehículos que se desprazan por unhas vías para non saírse do seu percorrido.

Fotografía duns carros de golf

Ides construír un vehículo para facer un tour por Troula Park! Un exemplo de vehículo motorizado é un coche que é unha gran maquina composta. Neste caso, o mecanismo que produce o movemento estará formado por un motor, un eixe e unhas rodas, que unidas a unha grande estrutura formada por outras pezas, farán que o vehículo se desprace e se converta nun medio de transporte para os visitantes de Troula Park.

                                                                                   Ilustración que mostra as rodas do vehículo segueliñasIlustración que mostra o sensor segueliñas

O sensor segueliñas, permitirá que o voso vehículo siga o percorrido marcado.

                                                                                                  

Materiais

Para deseñar un vehículo segueliñas para o noso parque de atraccións utilízanse os seguintes materiais:

  • Nezha con Microbit.
  • Cinta autoadhesiva negra para facer o percorrido.

Pasos a seguir

No seguinte vídeo explicativo móstranse os diferentes pasos de montaxe utilizando Nezha e Microbit.

                                                   

Hora de programar...

Para rematar, deberedes conectar a Microbit e introducir o código de programación en MakeCode. Aquí tedes un exemplo de programación, pero podedes experimentar pola vosa conta.

Ilustración que mostra a programación do proxecto

Posta a punto

O vehículo segueliñas de Troula Park está rematado! 

Chegou o momento de probar a vosa atracción. 

  1. Poderiades facer que se desprace nun sentido e logo cambie para o outro?
  2. A que velocidade vos gusta que se desprace?
  3. Poderiades programar o vehículo para que faga paradas no seu percorrido? 

Para rematar, usade esta lista de control en formato PDF (abre unha xanela nova) e comprobade que a vosa atracción está totalmente rematada. (Formato editable)

Lectura facilitada

Para visitar un parque temático necesitamos moito tempo.

Ás veces un día non nos chega para desfrutar de todas as atraccións.

Para facilitar o acceso poderiamos empregar vehículos
que se moven por unhas vías sen saírse do percorrido.

Ides construír un vehículo para circular por Troula Park.

Será un vehículo motorizado.

O mecanismo construirase a partir de:

 — Un motor

 — Un eixe

 — Unhas rodas

Estas pezas irán unidas a unha estrutura e poderán desprazarse.

O vehículo será o medio de transporte empregado polos visitantes de Troula Park.

O sensor segueliñas fará que o vehículo siga un percorrido marcado.

Materiais:

  • Nezha con Microbit.
  • Cinta autoadhesiva negra para o percorrido.
  • No vídeo seguiremos os pasos para a súa elaboración.

Por último, haberá que introducir o código da programación.

Podedes ver un exemplo de programación.

Ao rematar, probaredes o voso vehículo e comprobaredes que funciona correctamente.

Experimentade con distintas formas de programación.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)