Saltar navegación

A meiga durmida

 

Glosario

Feitizo

Banner pequeno de cREAgal

Definición:

É unha fórmula ou acto que ten poderes máxicos. 

Exemplo:

A bruxa pronunciou o feitizo e a nena converteuse en ra.

Invocar

Ilustración que representa unha persoa berrando

Definición:

Chamar pedindo axuda de maneira formal ou como un ritual.

Exemplo:

Non debemos invocar á meiga durmida.

Construímos unha meiga durmida

En Troula Park, non pode faltar unha atracción que impoña un pouco de medo. Na maioría de parques temáticos hai unha zona que provoca emocións fortes de medo, sustos... Como por exemplo, as casas do terror.

Para deseñar esta atracción en Troula Park, invocaredes a aparición dunha meiga, que leva anos durmida, pero que pode espertar en calquera momento.

Unha meiga é unha palabra que se emprega, sobre todo en Galicia e Asturias, para referirse a un tipo de persoa que posúe poderes extraordinarios ou máxicos.

Tamén se definen como mulleres que son capaces de facer feitizos, botar o mal de ollo, están especialmente dotadas para a adiviñación e poden, ademais, provocar outros males.

Hai una expresión típica, moi coñecida, referida ás meigas:

"Eu non creo nas meigas, mais habelas hainas"

Ilustración que representa unha casa embruxada

Neste caso, o mecanismo que produce o movemento estará formado por un servo, un eixe e unha peza amarela que irá pegada á meiga. Se o sensor de ultrasóns detecta movemento de visitantes pola zona, a meiga pode espertar e dar un gran susto.

                                                                  imaxe que mostra a parte de atrás do proxectoIlustración que mostra a conexión do sensor de ultrasónsIlustración que mostra o proxecto completo visto dende atrás

                                                                                                     

Materiais

Para deseñar esta atracción utilízanse os seguintes materiais:

  • Nezha con Microbit.
  • Caixa de cartón.
  • Cartolinas para decoración e para facer a meiga.
  • Pistola de silicona.

Pasos a seguir

No seguinte vídeo explicativo móstranse os diferentes pasos de montaxe utilizando Nezha, Microbit e outros materiais.

                                                                                              

Hora de programar...

Para rematar, deberedes conectar a Microbit e introducir o código de programación en MakeCode. Aquí tedes un exemplo de programación, pero podedes experimentar pola vosa conta.

Ilustración que mostra a programación do proxecto

Posta a punto

A meiga durmida de Troula Park está rematada! 

Chegou o momento de probar a vosa atracción. 

  1. Poderiades facer que esperte e faga ruído?
  2. A que distancia vos parece máis axeitado que detecte aos visitantes?

Para rematar, usade esta lista de control en formato PDF (abre en unha xanela nova) e comprobade que a vosa atracción está totalmente rematada. (Formato editable)

Lectura facilitada

En Troula Park non pode faltar unha atracción de medo.

Na maioría dos parques temáticos hai zonas de emocións, medo...

A casa do terror é un exemplo.

Para deseñar esta atracción ides chamar a unha meiga que leva anos durmida.

Unha meiga é unha persoa que ten poderes máxicos.

Tamén pode facer feitizos e provocar males á xente.

É un ser coñecido en Galicia e Asturias.

Para realizar o mecanismo da atracción necesitaremos:

— Un servo

— Un eixe

— Peza amarela de Lego pegada á meiga

Materiais:

  • Nezha con Microbit.
  • Caixa de cartón.
  • Cartolinas para decoración e para facer a meiga.
  • Pistola de silicona.

Os pasos para a construción podedes velos no vídeo explicativo.

A continuación, introduciredes a programación en MakeCode.

Por último, probade a atracción e experimentade con diferentes programacións.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)