Saltar navegación

4.1. Un parque de emocións

 

Glosario

Tríptico

Ilustración que representa un trṕtico

Definición:

É un folleto informativo dividido en tres partes.

Exemplo:

Deseñamos un tríptico co programa da nosa excursión.

Preparando a apertura

Para o bo funcionamento dunha máquina precísase que todas as pezas traballen correctamente. Do mesmo xeito, para que o noso parque de atraccións funcione adecuadamente, cómpre que todas e todos coñezades cada unha das atraccións que forman Troula Park.

Por iso, primeiramente cada grupo deberá presentar e explicar aos demais grupos da aula a atracción que lle tocou elaborar antes de crear a maqueta final. É o momento no que recibir suxestións e preguntas das nosas compañeiras e compañeiros e chegar a acordos.

Debes cubrir o documento para valorar as diferentes atraccións:

Ilustración que representa unha reunión

A continuación, elaboramos a maqueta final de Troula Park e preparamos a exposición.

Podedes seguir esta guía para preparar a exposición:

Ilustración que representa un informe

  • Explicación do reto, máquinas que o integran e o seu funcionamento. 
  • Recollida de datos máis relevantes sobre a evolución das máquinas e as profesións STEM.
  • A importancia da seguridade na rede como fonte de información.
  • Explicación dos pasos no proceso de creación. 
  • Ao longo deste reto tivestes que investigar, aprender, experimentar, analizar e crear. Como resolvestes os problemas que xurdiron?

Deberedes controlar o tempo de exposición, de tal xeito que cada membro do grupo interveña o mesmo tempo. 

Ao finalizar a vosa exposición oral é o momento de contestar ás preguntas do público. 

Lectura facilitada

Para que o noso parque de atraccións funcione correctamente
é preciso coñecer cada unha das súas atraccións. 

Cada grupo deberá explicar aos demais a atracción que elaborou.

Debes cubrir o documento para valorar as atraccións e achegar ideas.

A continuación, elabora co teu equipo maqueta final de Troula Park e preparade a exposición. 

Pasos a seguir:

— Explicar o reto e máquinas que o forman.

— Falar do máis relevante sobre as máquinas e profesións STEM.

— Falar da seguridade na rede.

— Explicar os pasos no proceso de creación da maqueta. 

— Falar sobre os problemas xurdidos durante o reto. 

Debes controlar o tempo e contestar ás preguntas do público.

Difusión na rede.

Atendendo a Netiqueta e as normas de seguridade na rede, podemos difundir o noso proxecto en Internet. Os pasos que debemos seguir son os seguintes: 

1- Elaboración dun tríptico que recolla a información máis relevante do proxecto realizado.

2- Gravación dun vídeo explicativo e subida á rede. Deste xeito, as nenas e nenos doutras escolas tamén poderán elaborar outros parques de atraccións e saber máis sobre o seu funcionamento. 

Ilustración que representa un mundo conectado

Feito con eXeLearning (Nova xanela)