Agora ti!
Clasifica as seguintes palabras en agudas, graves e esdrúxulas
Réptil, catástrofe, portátil, atrás, mel, lapis, satélite, calcetín, osíxeno, cámara, emoción, porta, caderno, estoxo, lóxica e sofá.
Traballa coa acentuación
Das seguintes actividades, escolle unha das tres opcións, A, B ou C, e continúa a túa aventura.
Opción A: Completa coa palabra correctamente acentuada
Le as frases e completa coas palabras correctas.
- As palabras agudas levan acento gráfico cando:
Rematan en vogal: @@esquí@@ e @@campá@@
Rematan en -n: @@camión@@ e @@pantalón@@
Rematan en -s: @@compás@@ e @@ventás@@
Ou rematan en -ns: @@emocións@@ e @@irmáns@@
- As palabras graves levan acento gráfico cando rematan en consonante distinta de -n, -s ou -ns: @@ítem@@, @@cómic@@, @@alférez@@ e @@carácter@@
- As palabras esdrúxulas levan acento gráfico sempre: @@público@@, @@mágoa@@, @@térmite@@ e @@tépedo@@.
Opción B: Completa coa palabra correcta
Completa as oracións coas palabras que están correctamente acentuadas.
- Hoxe imos comer un bocadillo de @@xamón@@.
- Este @@réptil@@ é o sapoconcho.
- O @@irmán@@ de Sarela chámase Fiz.
- A Lúa é un @@satélite@@ natural.
- O neno quedou @@inmóbil@@ co medo.
- Imos tomar unha @@tónica@@ con xeo e limón.
Opción C: Clasifica as seguintes palabras en agudas, graves e esdrúxulas. Despois indica porque levan acento
Xílgaro, mísil, calacú, carácter, mazás, bárbaro.
Exemplo:
Campá: palabra aguda, leva acento porque remata en vogal.
Busca e acentúa a palabra aguda da frase que o precise
Nas frases que se mostran a continuación hai palabras agudas que non están correctamente acentuadas, terás que buscalas e colocarlle o acento.
- O camion de Xiana ten unha roda sen aire. @@camión@@
- André rompeu o pantalon nunha perna. @@pantalón@@
- Ningun dos tres rapaces recolleu o agasallo. @@ningún@@
- Non me gusta ver os leons dentro dunha xaula. @@leóns@@
- O cartel da aula ten que estar colgado aqui. @@aquí@@
- O avo e avoa de Lois tomaron un cafe na miña casa. @@avó@@ @@café@@
Escolle a palabra grave que se atopa correctamente acentuada e completa
Le as frases e completa coas palabras que faltan correctamente acentuadas.
- Gústame o sabor @@doce|dóce@@ da froita.
- Quedou @@inmóbil|inmobil@@ diante do perigo.
- O próximo día tomarei de sobremesa un @@dátil|datil@@.
- Os @@martes|mártes@@ é cando temos educación física.
- Ao escoitar o ruído, a nena escapou coma un @@mísil|misil@@.
- Caeu o @@móbil|mobil@@ ao chan e escachou.
Coloca a palabra esdrúxula no oco correspondente
Le as frases e completa coas palabras que faltan correctamente acentuadas.
- Esa noite vimos o reflexo do @@satélite@@ no ceo.
- O @@sábado@@ iremos de cea cos amigos.
- Escribiu o primeiro @@parágrafo@@ do libro infantil.
- O @@público@@ atopábase na bancada do estadio.
- Temos que separar as palabras en @@sílabas@@.
- Danme moito medo as @@salamántigas@@.
Clasifica as seguintes palabras en agudas, graves e esdrúxulas. Coloca o acento gráfico cando o precisen
Loxico, ventas, comun, reptil, autobus, helicoptero, caracter, arbore, petroglifo, maza, forceps, xilgaro, chines, tunel, metalico, torax, irma, seculo, campion, palpebras, consul.
Repasa a acentuación con verdadeiro e falso
Revisa o esquema de acentuación se tes dúbidas.
Retroalimentación
Falso
Retroalimentación
Verdadeiro
Retroalimentación
Verdadeiro
Retroalimentación
Falso
Retroalimentación
Verdadeiro
Retroalimentación
Verdadeiro
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Atribución Non-comercial Compartir igual 4.0
