Saltar navegación

1.2. Unha solución

 

Glosario

Aparello dixital

Aparello dixital

Definición:

Obxecto construído por varias pezas. Os aparellos dixitais son os que levan pantallas para amosar imaxes e outros datos.

Exemplo:

O teléfono móbil é un aparello dixital.

Evento lúdico

Evento lúdico

Definición:

Acontecemento público relacionado co xogo

Exemplo:

No concello organizaron un acto lúdico para recadar fondos

Exhibición

Exhibición de maxia

Definición:

Acto no que se mostra algo en público.

Exemplo:

O xoves asistimos a unha exhibición de maxia.

O noso reto

Para axudar a solucionar o problema temos que animar aos nenos e nenas a volver ao xogo de sempre. Os aparellos dixitais son incribles, pero xogar e moverse tamén é moi divertido e saudable. 

Ese vai ser o noso reto: organizar no cole unha gran festa do xogo á que invitaremos a todo o alumnado do colexio.

A festa do xogo terá tres partes:

  1. A primeira parte é a da exhibición das danzas que preparamos nas sesións de EF. Un baile tradicional de Galicia e un baile rexional de España.
  2. Despois van os xogos.
  3. A última parte está reservada para o reto do baile. 

Primeira parte: a exhibición de bailes.

Fotografía dunha muller que baila a muiñeira

Segunda parte: os xogos.

Ilustración de tres buxainas.

Terceira parte: o baile do cole.

Nenos e nenas bailando

Obxectivos

  1. Coñecer diferentes xogos de sempre.
  2. Descubrir e recuperar xogos e deportes autóctonos.
  3. Practicar danzas de diferentes rexións de España
  4. Fabricar un xoguete.
  5. Organizar un evento lúdico para todo o colexio.
  6. Cooperar coas compañeiras e compañeiros, coas familias e co concello.
     

Que vou aprender?

A fabricar un xoguete.

Ilustración dunha zoadeira

A usar ferramentas dixitais.

Ordenador

A planificar un evento lúdico.

Ilustración que representa o feito de organizar

A practicar xogos populares e tradicionais.

Ilustración que representa unha carreira de sacos

A traballar en equipo e cooperar.

Ilustración que representa o traballo en equipo

A bailar danzas de Galicia e de España.

Ilustración dunha nena bailando

A defender o xogo limpo.

Ilustración que representa un xogo de corro

A respectar as manifestacións artísticas e lúdicas de diferentes culturas.

Ilustración de días buxainas no chan

A valorar a cultura propia.

Ilustración do xogo da chave

Feito con eXeLearning (Nova xanela)