| Comprensión do tema | Entendo moi ben os conceptos clave relacionados cos ecosistemas. (1.1) (4) | Entendo os conceptos clave relacionados cos ecosistemas. (3) | Entendo algúns conceptos clave relacionados cos ecosistemas. (2) | Entendo pouco os conceptos clave relacionados cos ecosistemas. (1) |
|---|
| O meu traballo | Impliqueime moi activamente ao longo de todo o proceso de ensino aprendizaxe. (4) | Impliqueime bastante ao longo de todo o proceso de ensino aprendizaxe. (3) | Podería implicarme moito máis ao longo de todo o proceso de ensino aprendizaxe. (2) | Non me impliquei suficiente ao longo de todo o proceso de ensino aprendizaxe. (1) |
|---|
| Investigación e creación | A información recompilada e os materiais creados e presentados son moi relevantes para aprender sobre os ecosistemas. (4) | A información recompilada e os materiais creados e presentados son bastante relevantes para aprender sobre os ecosistemas. (3) | A información recompilada e os materiais creados e presentados son algo relevantes para aprender sobre os ecosistemas (2) | A información recompilada e os materiais creados e presentados non son de suficiente relevancia para aprender sobre os ecosistemas. (1) |
|---|
| Exposición oral | Son capaz de expoñer oralmente, de xeito amplo e con soltura, sobre o aprendido sobre os ecosistemas, e respostar ante preguntas sobre dito ecosistema (4) | Son capaz de expoñer oralmente, de xeito breve, sobre os ecosistemas, e responder algunhas prenguntas sobre os ecosistemas (3) | Non son capaz de expoñer oralmente moita información sobre os ecosistemas, nin de responder demasiado sobre o tema dos ecosistemas. (2) | Teño dificultades para expoñer oralmente sobre os ecosistemas e para responder a preguntas sobre dita temática. (1) |
|---|