Saltar navegación

Arqueoloxía ao vivo

Planifica unha investigación

Arqueologa Elba

Todos os obxectos dos que dispoñedes para a vosa exposición foron previamente atopados e estudados en xacementos arqueolóxicos. Nas escavacións destes xacementos traballan equipos de diversas persoas investigadoras.

A nosa arqueóloga Elba vai axudar a coñecer que pasos se seguen nunha prospección arqueolóxica. Pulsade no botón "Paso a paso"!

Lectura facilitada

Todos os obxectos da vosa exposición atopáronse en xacementos arqueolóxicos.

Despois estudáronse.

Nesas escavacións traballan equipos de persoas investigadoras.

Sabes que se fai nunha escavación arqueolóxica?

A nosa arqueóloga Elba axudarache a sabelo.

Preme no botón "Paso a paso"!

Paso a paso

Paso a paso

Paso 1

Planificación do traballo

Antes de ir ao xacemento, debuxamos uns planos da zona que imos traballar, definimos ata onde queremos escavar e que métodos son os máis axeitados para esa escavación.


Paso 2

Traballo de campo

Xa estamos no xacemento.O noso equipo conta cun arqueólogo e unha arqueóloga, ademais dun equipo técnico de apoio no que hai un topógrafo ou unha topógrafa e un restaurador ou unha restauradora. O obxectivo é estudar en detalle os diferentes estratos.

Paso 3

Investigamos no laboratorio

Aquí é moi importante o uso doutras ciencias auxiliares que permiten sacar moita información dos restos.

- QUÍMICA: podemos saber a que período pertencen os restos analizados. Temos varios métodos de datación, como o carbono 14, o paleomagnetismo ou a análise de isótopos. Aquí tes un exemplo.

- XENÉTICA: estudando o ADN dos restos fósiles podemos identificar características como o sexo ou outros aspectos dos restos arqueolóxicos atopados. Tamén podemos identificar a especie e detectar a hibridación entre grupos diferentes, como no caso de sapiens e neandertais!

-ANTROPOLOXÍA: moitas veces podemos coñecer mellor o pasado a través da comparación con culturas contemporáneas.       

Agora xa tes máis datos para reconstruír o noso pasado. Emocionante, non si?

Feito con eXeLearning (Nova xanela)