| Retos Cooperativos | Conseguimos todos os retos participando todos os integrantes do equipo (1) | Conseguimos case todos os retos participando todos os integrantes do equipo (0.75) | Nalgúns dos retos tivemos dificultades para poñernos de acordo (0.50) | Discutimos durante a realización dos retos e non fomos capaces de superalos (0.25) |
|---|
| Alimentación | Comprendemos sen dificultade a composición dos macronutrientes presentes nos alimentos, os grupos e tipos de alimentos que existen, así como as proporcións saudables que deben ir nos pratos que consumimos (2) | Temos unha idea xeral da composición dos macronutrientes presentes nos alimentos, os grupos e tipos de alimentos que existen, así como as proporcións saudables que deben ir nos pratos que consumimos (1.75) | Temos algunha dificultade para comprender a composición dos macronutrientes presentes nos alimentos, os grupos e tipos de alimentos que existen, así como as proporcións saudables que deben ir nos pratos que consumimos (1.25) | Non comprendemos a composición dos macronutrientes presentes nos alimentos, os grupos e tipos de alimentos que existen, así como as proporcións saudables que deben ir nos pratos que consumimos (0.75) |
|---|
| Benestar | Comprendemos sen dificultade aqueles aspectos que afectan positivamente no noso benestar (social, mental e físico). (2) | Temos unha idea xeral daqueles aspectos que afectan positivamente no noso benestar (social, mental e físico). (1.75) | Temos algunha dificultade para identificar e comprender aqueles aspectos que afectan positivamente no noso benestar (social, mental e físico). (1.25) | Non somos capaces de comprender nin identificar aqueles aspectos que afectan positivamente no noso benestar (social, mental e físico). (0.75) |
|---|
| Primeiros Auxilios | Comprendemos e somos capaces de levar a cabo sen dificultade técnicas básicas de primeiros auxilios como a Posición Lateral de Seguridade ou a secuencia PAS (Protexer, Avisar e Socorrer). (2) | Temos unha idea xeral de como de levar a cabo técnicas básicas de primeiros auxilios como a Posición Lateral de Seguridade ou a secuencia PAS (Protexer, Avisar e Socorrer). (1.75) | Temos algunha dificultade para levar a cabo técnicas básicas de primeiros auxilios como a Posición Lateral de Seguridade ou a secuencia PAS (Protexer, Avisar e Socorrer). (1.25) | Non somos capaces de levar a cabo técnicas básicas de primeiros auxilios como a Posición Lateral de Seguridade ou a secuencia PAS (Protexer, Avisar e Socorrer). (0.75) |
|---|
| Hixiene | Comprendemos sen dificultade a importancia dunha boa rutina de hixiene persoal e do sono para a nosa saúde. (2) | Temos unha idea xeral sobre a importancia dunha boa rutina de hixiene persoal e do sono para a nosa saúde (1.75) | Temos algunha dificultade para comprender a importancia dunha boa rutina de hixiene persoal e do sono para a nosa saúde (1.25) | Non somos capaces de comprender a importancia, nin de identificar as actividades básicas dunha boa rutina de hixiene persoal e do sono para a nosa saúde (0.75) |
|---|
| Elaboración do Plan Perfecto | Seguimos as indicacións da guía e tocamos todos os hábitos necesarios (1) | Seguimos as indicacións da guía e tocamos bastantes hábitos saudables (0.75) | Faltáronnos varios hábitos saudables por incluír no plan (0.50) | Non empregamos a guía de elaboración e non rematamos o plan (0.25) |
|---|