Practica ti!
Serás capaz de ordenar os pasos correctamente. Inténtao!
- Observación
- Formulación de preguntas
- Planificación
- Análise dos datos
- Comunicación do resultados
- Reflexión final
Serás capaz de ordenar os pasos correctamente. Inténtao!
Le o seguinte parágrafo e escribe as palabras que faltan para facer ben unha investigación científica.

Traballar en grupo é moi divertido!
Imos facer unha investigación en conxunto para traballar a iniciativa, a curiosidade, a constancia, sen esquecernos do sentido da responsabilidade.
Grupos pequenos de 4 persoas. Co traballo en equipo apréndese moito!
Cada grupo debe elixir un tema de interese que suceda no planeta Terra.
Hai 4 temas que se prestan xenial para traballar. Analizade:
Para iniciar o proxecto, os integrantes dos grupos deben investigar sobre o seu tema usando diferentes fontes, coma por exemplo: libros escolares, motores de búsca en Internet, artigos dun xornal ou entrevistas.
Dentro do grupo, os integrantes deben facer unhas tarefas concretas. Cada integrante debe coñecer ben:
Todos os membros do grupo deben participar activamente na presentación da súa investigación.
Deben usar carteis, fotos ou algunha presentación dixital para apoiar as súas explicacións.
Todos e todas deben falar o suficientemente alto e con claridade.
Unha vez acabada a presentación, toca preguntar ao resto da clase para recibir retroalimentación:
Le cada pregunta e puntúa cada criterio do 1 ao 3, sendo 1 non conseguido e 3 conseguido. Por favor, recorda ser sincero.
| 1 | 2 | 3 | |
|---|---|---|---|
| Fixen observacións pausadas e precisas sobre o fenómeno a investigar. | Non conseguido (1) | Pouco conseguido (2) | Conseguido (3) |
| Fixen preguntas suficientes e claras para argumentar a miña investigación. | Non conseguido (1) | Pouco conseguido (2) | Conseguido (3) |
| Planifiquei os pasos de forma ordenada. | Non conseguido (1) | Pouco conseguido (2) | Conseguido (3) |
| Recollín os datos suficientes para obter conclusións. | Non conseguido (1) | Pouco conseguido (2) | Conseguido (3) |
| Analicei os datos con rigor, é dicir, analicei coidadosamente os datos obtidos. | Non conseguido (1) | Pouco conseguido (2) | Conseguido (3) |
| Comuniquei os datos de forma sinxela e clara. Usei imaxes, gráficos... | Non conseguido (1) | Pouco conseguido (2) | Conseguido (3) |
| Reflexionei e pensei sobre o aprendido. | Non conseguido (1) | Pouco conseguido (2) | Conseguido (3) |
A biblioteca é unha gran fonte de información.
Nela poderás encontrar moitos contos e literatura de tipoloxía informativa.
Animámoste a visitar a túa biblioteca e mergullarte en libros relacionados co tema.
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Atribución Non-comercial Compartir igual 4.0