Como ides organizarvos?
Todo traballo debe planificarse con previsión, minimizando os problemas que poidan xurdir cando se leva a cabo.
Isto tamén o teredes que ter en conta á hora de organizar a vosa xornada deportiva intercentros, na que tedes que ter todos os pasos os máis definidos posible.
A continuación, dásevos unha guía sobre como organizar a vosa xornada paso a paso:
|
Organizando unha xornada deportiva intercentros no medio natural paso a paso |
|
|
Paso 1: Análise inicial |
Nesta análise deberedes ter en conta:
|
|
Paso 2: Elección do lugar |
Buscar diferentes espazos naturais adecuados (praia, bosque, parque etc). Valorar accesibilidade, seguridade, permisos necesarios, instalacións dispoñibles… Elixir por consenso o lugar máis axeitado tendo en conta o alumnado. |
|
Paso 3: Deseño da xornada e planificación da loxística |
Teredes que ter en conta como organizar os seguintes aspectos:
|
|
Paso 4: Aspectos medioambientais |
Elaborar normas de respecto pola contorna natural. Fomentar o uso de materiais sostibles ou reutilizables. Planificar a recollida de residuos ao finalizar a xornada. |
|
Paso 5: Comunicación e difusión |
Deseñar carteis, folletos ou presentacións para informar outros compañeiros/as e familias. Crear unha campaña de difusión en redes sociais, na web ou no blog do centro. Redactar invitacións ou cartas para outros centros escolares. |
|
Paso 6: Seguridade e benestar |
Elaborar un protocolo básico de seguridade (caixa de primeiros auxilios, puntos de encontro, contacto con servizos de emerxencia). Ter en conta alerxias alimentarias, necesidades especiais etc. Asignar persoas adultas responsables e alumnado axudante. |
|
Paso 7: Avaliación e reflexión final |
Unha vez levada a cabo a xornada, reflexionaredes sobre todo este proceso. Fixádevos máis adiante no apartado 5.1. "Repasando todo". |
|
Non esquezades documentar todo o proceso incluíndo documentos gráficos, como fotos ou vídeos, para realizar unha montaxe co obxectivo de presentar o voso traballo a compañeiros e compañeiras doutros cursos. |
|