Saltar navegación

Créditos e descarga

Autoría

Título De microbios a plantas: misión científica
Descrición Este REA ten como obxectivo principal fomentar no alumnado o desenvolvemento de competencias científicas e intelectuais a través dunha aprendizaxe activa, colaborativa e baseada na ciencia cidadá. Mediante a indagación sobre os reinos Monera, Protoctista, Fungos e Plantas, o alumnado identificará características, establecerá relacións, clasificará organismos, describirá procesos e buscará información de xeito autónomo. Ademais, ao participar en actividades de ciencia cidadá, implicaranse en proxectos reais de recollida e análise de datos, contribuíndo ao avance do coñecemento científico e conectando o seu traballo coa comunidade. Deste xeito, potenciaranse o pensamento crítico, a resolución de problemas e o traballo en equipo, ao mesmo tempo que se recoñece a ciencia como unha ferramenta fundamental para comprender o mundo físico-natural que nos rodea e intervir nel con creatividade e rigor.
Autoría

María Jesús Fuentes Silveira

Carlos de Paz Villasenín

Lois Anxo Rodríguez Calvo

Organización

Dirección Xeral de Ordenación e innovación Educativa

Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades. Xunta de Galicia.

Licenza Licencia Creative Commons Reconocimiento No comercial Compartir igual 4.0
Identificación
"De microbios a plantas: misión científica" ; ISSN (web): 3101-0040

Este contenido creouse con eXeLearning,

Historial de versións

Elaborado por:

Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa

 Versión:  01 Data de publicación:
Xuño 2025 Primeira versión

Créditos dos recursos externos

Páxina 1

Páxina 2

Páxina 3

Páxina 4

Páxina 5

Páxina 6

Páxina 7

Páxina 8

Páxina 9

Páxina 10

Páxina 11

Páxina 12

Páxina 13

Páxina 14

Páxina 15

Páxina 16

Páxina 17

Páxina 18

Páxina 19

Páxina 20

Páxina 21

Páxina 22

Páxina 23

Páxina 24

Páxina 25

Páxina 26

Páxina 27

Páxina 28

Páxina 29

Páxina 30

Páxina 31

Páxina 32

Páxina 33

Páxina 34

Os símbolos pictográficos identificados como Pictogramas de Arasaac son propiedade do Goberno de Aragón e foron creados por Sergio Palao para ARASAAC (http://www.arasaac.org), que os distribúe baixo Licenza Creative Commons BY-NC-SA.

Xeración de voz sintética co uso do modelo "Celtia" do Proxecto Nós, licenza Apache License, Version 2.0 Magariños, Carmen. 2023. Nos_TTS-celtia-vits-graphemes. URL: https://huggingface.co/proxectonos/Nos_TTS-celtia-vits-graphemes.

Os elementos multimedia incluídos neste REA acolléndose ao dereito de cita con fins educativos, atribúense directamente en cada un deles.

Descargar o ficheiro fonte

1. Descarga o arquivo fonte. Con isto tes o recurso orixinal en formato editable.

2. Modifícao usando eXeLearning.

3. Se aínda non o tes, descarga e instala o estilo cREAgal con fases.

4. En caso de modificalo, tes que recoñecer a autoría e publicalo coa mesma licenza (CC BY-NC-SA).

Podes usar esta cita para referencialo:

Este REA é unha adaptación do recurso orixinal "De microbios a plantas: misión científica" do proxecto cREAgal da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades da Xunta de Galicia baixo a  licenza de CC BY-NC-SA

Información xeral sobre este recurso educativo
Título "De microbios a plantas: misión científica" - Bioloxía e Xeoloxía 1º ESO
Descrición Recurso Educativo Aberto (REA) para Bioloxía e Xeoloxía ao alumnado de primeiro de Ensinanza Secundaria Obrigatoria. Este REA ten como obxectivo principal fomentar no alumnado o desenvolvemento de competencias científicas e intelectuais a través dunha aprendizaxe activa, colaborativa e baseada na ciencia cidadá. Mediante a indagación sobre os reinos Monera, Protoctista, Fungos e Plantas, o alumnado identificará características, establecerá relacións, clasificará organismos, describirá procesos e buscará información de xeito autónomo. Ademais, ao participar en actividades de ciencia cidadá, implicaranse en proxectos reais de recollida e análise de datos, contribuíndo ao avance do coñecemento científico e conectando o seu traballo coa comunidade. Deste xeito, potenciaranse o pensamento crítico, a resolución de problemas e o traballo en equipo, ao mesmo tempo que se recoñece a ciencia como unha ferramenta fundamental para comprender o mundo físico-natural que nos rodea e intervir nel con creatividade e rigor.
Autoría María-Jesús Fuentes Silveira, Carlos de Paz Villasenín, Lois Anxo Rodríguez Calvo
Licenza Creative Commons BY-NC-SA 4.0

Este contido foi creado con eXeLearning, o seu editor libre e de código aberto para crear contidos educativos.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)