Tarefa: aplica movementos no plano
Esta tarefa consiste en demostrar o que aprendiches sobre os movementos no plano. Hai 4 figuras e terás que construír a que corresponda segundo o movemento.
Utiliza preferentemente a plataforma Piskel for kids para resolver a tarefa, pero se non tes acceso a Internet podes usar o programa GIMP.
Aquí tes a explicación de como facer a tarefa con Piskel for kids ou con GIMP.
Escolle unha opción

Opción A: con Piskel for kids
- Utiliza este ficheiro de Piskel e aplica ás catro figuras os movementos de translación, xiro, simetría axial e simetría central.
- A orde é: primeira figura translación, segunda figura con xiro, terceira figura con simetría axial, e a cuarta figura con simetría central.
- Pinta os puntos que corresponda.
- Garda o debuxo como unha imaxe PNG e entrégallo á persoa docente.
Opción B: con GIMP
- Utiliza esta imaxe para editar con GIMP e aplicar os movementos de translación, xiro, simetría axial e simetría central, a cada unha das figuras.
- Utiliza a ferramenta de bote de pintura para poñer cor negra nos puntos que corresponda.
- Garda o debuxo como unha imaxe PNG e entrégallo á persoa docente.
Lectura facilitada
Tes que demostrar o que aprendiches
sobre os movementos no plano.
Hai 4 figuras que terás que construír segundo o movemento.
Utiliza Piskel for kids,
pero se non tes acceso a Internet
podes usar o programa GIMP.
Audio
Precisas un exemplo?


