A.B. Conclusión ou falacia?

Tarefa

Imaxe IA creada por Luis Fernández Lopez empregando ChatGPT -4, versión 2.. Traballo en grupo (CC BY-SA)

Traballade nos grupos de investigación. 

Partimos dun experimento feito en clase de Física. 

Para medir como afecta a inclinación dun plano á velocidade dun coche, utilizáronse tres ángulos distintos (15°, 30° e 45°). Medíronse os tempos de descenso e calculouse a velocidade media obtida da repetición da proba en cada situación. Os datos foron os seguintes:

O grupo de investigación, nunha primeira reunión,  redactou as conclusións seguintes: 

  1. Canto maior é o ángulo de inclinación, menor é o tempo que tarda o coche en chegar ao final. 
  2. A velocidade media do coche aumenta coa inclinación do plano. 
  3. No ángulo de 15°, o tempo medio é maior que no de 45°, o que indica unha menor velocidade. 
  4. A velocidade media do coche foi a mesma para todos os ángulos. 
  5. No ángulo de 30°, a velocidade media foi de 0,56 m/s. 
  6. O tempo medio de 1,8 segundos corresponde ao ángulo de 15°. 
  7. A velocidade máis alta foi obtida cun ángulo de 45° e foi de 0,71 m/s. 
  8. A velocidade diminúe cando aumenta o ángulo de inclinación. 
  9. O tempo medio no ángulo de 30° foi maior que no ángulo de 15°. 
  10. Os datos amosan que a inclinación afecta directamente a velocidade do obxecto. 

Tarefa

1. Individualmente, decide con que conclusións estás de acordo e con cales non, tendo en conta as evidencias (datos da táboa). 

2. Xuntádevos no grupo de investigación, e chegade a unha decisión común ao respecto. 

3. Cando teñades unha resposta, revisade a retroalimentación.