A Mesopotamia e Exipto chamámoslles civilizacións Encher ocos (1): JXUwMDNlJXUwMDBhJXUwMDE5JXUwMDAzJXUwMDFmJXUwMDA4JXUwMDA4JXUwMDFh
porque xurdiron ao redor de importantes ríos. No caso de Exipto, ao longo do río Encher ocos (2): JXUwMDE2JXUwMDI3JXUwMDA1JXUwMDAz
, e no de Mesopotamia, entre os ríos Encher ocos (3): JXUwMDBjJXUwMDNkJXUwMDBlJXUwMDE1JXUwMDFiJXUwMDFh
e Encher ocos (4): JXUwMDkxJXUwMGJjJXUwMDEzJXUwMDE0JXUwMDEzJXUwMDE1JXUwMDExJXUwMDE2
. Por iso Encher ocos (5): JXUwMDE1JXUwMDI4JXUwMDE2JXUwMDFjJXUwMDFmJXUwMDFmJXUwMDFiJXUwMDE1JXUwMDBjJXUw
MDA0JXUwMDA4
significa "terra entre ríos". O clima de Exipto e de Mesopotamia é Encher ocos (6): JXUwMDNjJXUwMDAxJXUwMDE2JXUwMDlhJXUwMDliJXUwMDA2JXUwMDFkJXUwMDBhJXUwMDBj
, mentres que na India e en China non ocorre o mesmo. Debido a ese clima de temperaturas extremadamente Encher ocos (7): JXUwMDM5JXUwMDBkJXUwMDE4JXUwMDE1JXUwMDEy
e moi Encher ocos (8): JXUwMDNkJXUwMDE2JXUwMDEwJXUwMDAyJXUwMDEyJXUwMDEyJXUwMDEy
precipitacións, a importancia dos ríos foi fundamental no desenvolvemento das civilizacións exipcia e mesopotámica. No caso da India e de China a importancia dos ríos débese máis a motivos Encher ocos (9): JXUwMDJhJXUwMDE3JXUwMDA5JXUwMDA1JXUwMDExJXUwMDExJXUwMDA2JXUwMDFjJXUwMDFjJXUw
MDFj
e comerciais. No caso de China, os dous ríos máis importantes foron o Río Encher ocos (10): JXUwMDE5JXUwMDJjJXUwMDBjJXUwMDEzJXUwMDE3JXUwMDA5JXUwMDAz
e o Río Encher ocos (11): JXUwMDE5JXUwMDNiJXUwMDBmJXUwMDE5
, mentres que na India o Encher ocos (12): JXUwMDFmJXUwMDI2JXUwMDBmJXUwMDE2JXUwMDFkJXUwMDE2
é o curso de auga máis importante.
Estas civilizacións estaban gobernadas por un Encher ocos (13): JXUwMDNkJXUwMDA4JXUwMDFkJXUwMDE1JXUwMDE3JXUwMDEzJXUwMDA1JXUwMDBiJXUwMDFk
ou líder relixioso, apoiado pola Encher ocos (14): JXUwMDM2JXUwMDAxJXUwMDBkJXUwMDEwJXUwMDE3JXUwMDFmJXUwMDFi
. Ademais, as clases sociais máis baixas tiñan Encher ocos (15): JXUwMDM1JXUwMDA4JXUwMDBiJXUwMDAxJXUwMDFj
dereitos que as persoas máis ricas, e en todas estas sociedades existía a Encher ocos (16): JXUwMDNkJXUwMDE2JXUwMDEwJXUwMDExJXUwMDEzJXUwMDE3JXUwMDFmJXUwMDFkJXUwMDAxJXUw
MDExJXUwMDAx
. Un dos primeiros códigos legais que coñecemos é o Código de Encher ocos (17): JXUwMDEwJXUwMDI5JXUwMDBjJXUwMDAwJXUwMDE4JXUwMDA3JXUwMDEzJXUwMDAzJXUwMDBi
, que foi o rei de Babilonia que conquistou Encher ocos (18): JXUwMDE5JXUwMDMyJXUwMDFhJXUwMDFiJXUwMDFiJXUwMDA4
. O modelo político de Mesopotamia e a India foi o das Encher ocos (19): JXUwMDNiJXUwMDBhJXUwMDBkJXUwMDA1JXUwMDA1JXUwMDAxJXUwMDE2JXUwMDVlJXUwMDQ4JXUw
MDE2JXUwMDA3JXUwMDE1JXUwMDA1JXUwMDBi
, é dicir, cada cidade era Encher ocos (20): JXUwMDMxJXUwMDA3JXUwMDBhJXUwMDAxJXUwMDE1JXUwMDE1JXUwMDBiJXUwMDBhJXUwMDAxJXUw
MDBiJXUwMDFhJXUwMDEx
e non estaban todas baixo o dominio dunha mesma persoa, senón que cada unha tiña o seu propio rei. En Exipto e en China, porén, o territorio estaba baixo o dominio do Encher ocos (21): JXUwMDNlJXUwMDA3JXUwMDEzJXUwMDEzJXUwMDkyJXUwMDlk
e do Encher ocos (22): JXUwMDNkJXUwMDA4JXUwMDFkJXUwMDE1JXUwMDE3JXUwMDEzJXUwMDA1JXUwMDBiJXUwMDFk
, e para controlar o territorio creouse unha Encher ocos (23): JXUwMDNhJXUwMDE3JXUwMDA3JXUwMDFkJXUwMDBjJXUwMDExJXUwMDEzJXUwMDAyJXUwMDBhJXUw
MDA4
moi especializada.