| Fala | Fala amodo e con gran claridade. (4) | A maioría do tempo, fala amodo e con claridade. (3) | Unhas veces fala amodo e con claridade, pero outras acelera e enténdeselle mal. (2) | Fala rápido ou detense demasiado á hora de falar. Ademais, a súa pronuncia non é boa. (1) |
|---|
| Vocabulario | Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Aumenta o vocabulario da audiencia definindo as palabras que poderían ser novas para esta. (4) | Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Inclúe 1-2 palabras que poderían ser novas para a maior parte da audiencia, pero non as define. (3) | Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Non inclúe vocabulario que podería ser novo para a audiencia. (2) | Usa varias (5 ou máis) palabras ou frases que non son entendidas pola audiencia. (1) |
|---|
| Volume | O volume é o suficientemente alto para ser escoitado por todos os membros da audiencia durante toda a presentación. (4) | O volume é o suficientemente alto para ser escoitado por todos os membros da audiencia polo menos o 90% do tempo. (3) | O volume é o suficientemente alto para ser escoitado por todos os membros da audiencia polo menos o 80% do tempo. (2) | O volume con frecuencia é moi débil para ser escoitado por todos os membros da audiencia. (1) |
|---|
| Comprensión | O ou a estudante pode contestar con precisión case todas as preguntas expostas sobre o tema polos seus compañeiros e polas súas compañeiras de clase. (4) | O ou a estudante pode contestar con precisión a maioría das preguntas expostas sobre o tema polos seus compañeiros e polas súas compañeiras de clase. (3) | O ou a estudante pode contestar con precisión unhas poucas preguntas expostas sobre o tema polos seus compañeiros e polas súas compañeiras de clase. (2) | O ou a estudante non pode contestar as preguntas expostas sobre o tema polos seus compañeiros e polas súas compañeiras de clase. (1) |
|---|
| Postura do corpo e contacto visual | Á hora de falar a postura e o xesto son moi adecuados. Mira a todos os compañeiros e todas as compañeiras con total naturalidade. (4) | A maioría do tempo a postura e o xesto son adecuados e case sempre mira aos compañeiros e ás compañeiras mentres fala. (3) | Algunhas veces, mantén a postura e o xesto adecuados, e outras non. En ocasións mira aos seus compañeiros e ás súas compañeiras. (2) | Non mantén a postura e xesto propios dunha exposición oral e, a maioría das veces, non mira os seus compañeiros e ás súas compañeiras. (1) |
|---|
| Contido | Demostra un completo entendemento do tema que expón. (4) | Demostra un bo entendemento do tema que expón. (3) | Demostra un bo entendemento de partes do tema que expón. (2) | Non parece entender moi ben o tema que expón. (1) |
|---|