Saltar navegación

6.1 Solucións das actividades propostas

S1.

  • Mediante puntos

As esquinas dun obxecto, o punto onde pendura un cadro, unha lámpada, etc

  • Mediante rectas

As arestas dun obxecto, dun edificio ou dun cuarto, os bordos dunha porta, dunha ventá, dunha mesa, dun folio, etc

  • Mediante planos

A superficie das paredes ou do chan dun cuarto, a superficie dunha mesa, o cristal dunha ventá, etc

S2.

  • Puntos: as esquinas do moble e dos caixóns, os buratos dos parafusos que suxeitan os tiradores, etc
  • Rectas: as arestas dos taboleiros que forman o moble, dos caixóns, etc
  • Planos: as superficies dos taboleiros que forman o moble, do taboleiro do fondo, etc.

S3.

  • Trace algunhas rectas que pasen polo punto P e que corten a recta r. Cantas se poden trazar?

Pódense trazar infinitas rectas que pasen polo punto P e corten a recta r.

  • Trace agora rectas paralelas a r que pasen polo punto P. Cantas se poden trazar? E rectas paralelas a r que pasen por P?

Polo punto P soamente se poden trazar unha recta paralela e unha recta perpendicular á recta r.

S4.

  • Nome das dúas rúas paralelas máis próximas á rúa Corcubión

Avenida das Conchiñas e a rúa Alcalde Lens.

  • As rúas Barcelona e Alcalde Lens son perpendiculares?

Si, sono.

  • As rúas Gramela e Andrés Gaos son secantes?

Si, sono.

  • As rúas Gramela e Andrés Gaos son perpendiculares?

Non, son secantes.

S5.

 

Aproximadamente 42º

 

Aproximadamente 127º

 

Aproximadamente 20º

 

Aproximadamente 158º

 

Aproximadamente 80º

 S6.

  • a

25º 40’ 35’’ + 70º 8’ 30’’ =

95º 49´ 5”

15º 25’ 40’’ + 24º 50’ 30’’ =

40º 16´10”

10º 20’ 40’’ + 42º 50’ 52’’ + 28º 45’’ =

81º 12´17”

  • b

130º 40’ 25’’ - 75º 30’ 40’’ =

55º 9´ 45”

85º 18’ 30’’ - 60º 50’ 22’’ =

24º 28´8”

  • c

15º 25’ 30’’ x 3 =

46º 16´30”

40º 35’ 50’’ x 4 =

162º 23´20”

S7.             

  • Recto.
  • 180º
  • Obtuso.
  • 180º
  • Complementarios.
  • Consecutivos.
  • Consecutivos / 180º
  • Iguais.

 S8.

Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Recoñecemento Non-comercial Compartir igual 3.0