Saltar navegación

Avaliemos

Reflexión sobre "A nosa guía turística"

Existen moitas obras de arte no voso concello?

Que tipo de construcións son? Relixiosas, civís, etnográficas.

O patrimonio artístico, da Idade Media no voso Concello, é moi amplo? Está relacionado con algunha ruta ou etapa do Camiño de Santiago?

Os concellos mais agraciados son ...

Se vivides en Santiago de Compostela, na Ribeira Sacra, Mondoñedo, Betanzos, Narón, Cambre, Lugo, Vilar de Donas, Portomarín, Vigo, A Cañiza, Meis... Parabéns! Tedes a sorte de gozar dun espectacular patrimonio de arte románica.

O patrimonio galego de arte gótica é máis minoritario, relacionado coas ordes relixiosas dos dominicos e os franciscanos. O alumnado que vivades en concellos, vilas ou concellos como Pontevedra, Oia, Monfero, Oseira, Melón etc.

Podedes ler os artigos da Galipedia para reflexionar sobre a importancia do estilo románico e o estilo gótico en Galicia.

Valoramos o traballo final: rúbrica do alumnado

Rúbrica para avaliar o traballo en equipo
 4 Excelente3 Satisfactorio2 Mellorable1 Insuficiente
Participación e colaboraciónTodos os membros do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demais. (4)A meirande parte dos membros do equipo participou activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demais. (3)A metade dos membros do equipo participou activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudándose entre sí. (2)Só un membro do equipo (ou ningún) participou de forma activa nas tarefas propostas e non houbo colaboración nin axuda entre eles. (1)
Distribución das tarefasAs tarefas repartíronse de xeito equitativo entre todos os membros do equipo. (4)A meirande parte das tarefas repartíronse de xeito equitativo entre todos os membros do equipo. (3)Só a metade das tarefas se repartiu de xeito equitativo entre todos os membros do equipo. (2)Houbo un reparto moi desigual das tarefas entre os diferentes membros do equipo. (1)
Integración entre os membros do equipoDurante a realización de todas as tarefas, os membros do equipo expresaron libremente as súas opinións e puntos de vista, escoitaron as opinións dos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (4)Durante a realización da meirande parte das tarefas, os membros do equipo expresaron as súas opinións con liberdade, escoitaron aos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (3)Durante a realización das tarefas, só a metade dos membros do equipo expresou libremente as súas opinións, escoitou as dos demais e lograron poñerse dacordo. (2)Durante a realización das tarefas, só un membro do equipo expresou a súa opinión, non houbo diálogo e impúxose a opinión dunha soa persoa. (1)
Asunción de funcions e responsabilidadesTodos os membros do equipo exerceron moi ben as súas funcións e cumpriron á perfección as súas responsabilidades. (4)A meirande parte dos membros do equipo exerceu as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (3)Só a metade dos compoñentes do equipo exerrceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (2)Só un membro do equipo (ou ningún) exerceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (1)
Uso do vocabulario histórico-artísticoO alumno ou a alumna emprega o vocabulario específico de arte de xeito preciso e axeitado ao longo da exposición (4)O alumno ou alumna utiliza o vocabulario artístico de xeito preciso na meirande parte da exposición, mais ocasionalmente comete erros ou emprega termos incorrectos. (3)O alumno ou alumna utiliza o vocabulario de arte de xeito parcialmente preciso, mais comete erros ou emprega palabras incorrectas en varios momentos da exposición. (2)A alumna ou alumno utiliza de xeito limitado o vocabulario artístico e comete erros ou emprega termos incorrectos na meirande parte dos casos. (1)

CEDEC. Rúbrica para avaliar o traballo en equipo (CC BY-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Rúbrica de coavaliación do REA "A Europa feudal e A arte románica, gótica e islámica.... pois "Existe unha luminosa Idade Media"

Rúbrica de coavaliación do REA "A Europa feudal e A arte románica, gótica e islámica.... pois "Existe unha luminosa Idade Media"
 4 Excelente3 Moi ben2 Ben1 Necesita mellorar
Participación e colaboraciónParticipei activamente no desenvolvemento da parte da que me responsabilicei e colaborei co resto do grupo. (4)Desenvolvín as tarefas do proxecto das que me responsabilicei ao comezo do proxecto e colaborei, algunha vez, co resto do grupo. (3)Desenvolvín as tarefas do proxecto das que me responsabilicei ao comezo do proxecto, mais non colaborei co resto do grupo. (2)Non conseguín desenvolver todas as tarefas da miña responsabilidade, polo que tiveron que desenvolvelas os meus compañeiros e compañeiras (1)
Distribución das tarefasParticipei activamente no reparto das tarefas e respectei, en todo momento, as decisións dos compañeiros e compañeiras. (4)Participei no reparto das tarefas e respectei, a meirande parte das veces, as decisións dos compañeiros e compañeiras. (3)Participei no reparto das tarefas mais, non sempre, respectei as decisións dos compañeiros e compañeiras. (2)Participei algo no reparto das tarefas e, poucas veces, respectei as decisión dos compañeiros e compañeiras. (1)
InvestigaciónColaborei sempre na procura da información, para a elaboración do traballo de grupo, investigando nas redes; consultando os fondos da biblioteca do centro e as existentes no noso concello; preguntando á veciñanza; percorrendo a contorna do centro coas miñas compañeiras e compañeiros. Este traballo desenvolvino sempre de forma coordinada con eles. (4)Colaborei bastante na procura da información, para a elaboración do traballo de grupo, investigando nas redes; consultando os fondos da biblioteca do centro e as existentes no noso concello; preguntando á veciñanza; percorrendo a contorna do centro coas miñas compañeiras e compañeiros. Este traballo desenvolvino sempre de forma coordinada con eles. (3)Colaborei algo na procura da información, para a elaboración do traballo de grupo, investigando nas redes; consultando os fondos da biblioteca do centro, pois a investigación debe limitarse ao espazo escolar. Este traballo desenvolvino case sempre de forma coordinada coas miñas compañeiras e compañeiros. (2)Colaborei algo na procura da información, para a elaboración do traballo de grupo, investigando nas redes; consultando os fondos da biblioteca do centro, pois a investigación debe limitarse ao espazo escolar. Este traballo desenvolvino de forma pouca coordinada coas miñas compañeiras e compañeiros. (1)
Utlización de programas informáticosPara a elaboración da infografía, código QR ou o itinerario cultural, procurei investigar e preguntar as miñas dúbidas, ao profesor ou profesora, para o uso correcto dos programas precisos, buscando solucións coordinadas co grupo. (4)Para a elaboración da infografía, código QR ou o itinerario cultural, procurei investigar e preguntar as miñas dúbidas, ao profesor ou profesora, para o uso correcto dos programas precisos, mais dun xeito individual. (3)Para a elaboración da infografía, código QR ou o itinerario cultural só preciso a información de internet para resolver as miñas dúbidas. (2)O uso destes programas resúltame moi difícil de entender e prefiro que os usen os meus compañeiros e compañeiras. (1)
Creatividade e deseñoO noso traballo é moi orixinal, pois deseñamos a guía, infografía e códigos QR con moitos detalles, información e imaxes. (4)O noso traballo é bastante orixinal, pois deseñamos a guía, infografía e códigos QR con bastantes detalles, información e imaxes. (3)O noso traballo é pouco orixinal, pois deseñamos a guía, infografía e códigos QR con suficientes detalles, información e imaxes. (2)O noso traballo non é nada orixinal, pois copiamos modelos de guía, infografía e códigos QR con poucos detalles, información e imaxes. (1)
Difusión do traballoColaborei activamente na presentación do noso traballo e na súa difusión. (4)Colaborei bastante na presentación do noso traballo e na súa difusión. (3)Colaborei suficiente na presentación do noso traballo e na súa difusión. (2)Colaborei pouco na presentación do noso traballo e na súa difusión. (1)
Calidade final do traballoO resultado foi un traballo moi bo, polo aprendido, pola implicación do grupo e pola valoración positiva das persoas que o consultaron. (4)O resultado foi un traballo bastante bo, polo aprendido, pola implicación do grupo e pola valoración bastante positiva das persoas que o consultaron. (3)O resultado foi un traballo algo bo, polo aprendido, pola implicación do grupo e polo reducido interese das persoas que o consultaron. (2)O resultado foi un traballo pouco positivo, polo aprendido, pola implicación do grupo e polo escaso interese das persoas que o consultaron. (1)

CEDEC. Rúbrica de coavaliación do REA "A Europa feudal e A arte románica, gótica e islámica.... pois "Existe unha luminosa Idade Media" (CC BY-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Reflexión final

Como reflexión final é importante reflexionar sobre o amplo patrimonio artístico de Galicia, inventariado nos PXOUM (Plan Xeral de Ordenación Municipal) de todos os vosos concellos. Podedes consultalos no Catálogo del Patrimonio Cultural de Galicia. Premede aquí se queredes profundar no tema.

Valorade cos vosos compañeiros e compañeiras a importancia de conservar todo ese patrimonio, de respectalo.

Lembrades algunha imaxe do tema que represente un ataque a este patrimonio? Coñecedes algunha no voso concello? Ou lestes algunha noticia na prensa?

Plan Xeral de Ordenación Municipal. É o conxunto de normas que regulan como se debe construír nos concellos ou nas cidades. Non todos os concellos teñen aprobado este documento o que condiciona as novas construcións ou as reformas das obras históricas.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)