Aerodinámica
-
Definición:
-
Ciencia que estuda o comportamento dos corpos en interacción co aire.
-
Exemplo:
-
Realizáronse novos avances no campo da aerodinámica para que voen mellor os avións.
Autonomía persoal
-
Definición:
-
Poder dunha persoa de actuar con independencia e decidir por si mesmo.
-
Exemplo:
-
É unha rapaza con moita autonomía persoal, sabe coidar de si mesma sen moita axuda.
Densidade
-
Definición:
-
Relación entre a masa e o volume dun corpo.
-
Exemplo:
-
Para medir a densidade dos sólidos utilízanse distintos tipos de balanzas.
Flotabilidade
-
Definición:
-
Capacidade dun corpo para flotar cando se somerxe nun líquido.
-
Exemplo:
-
O barco flota e non afunde no mar.
Propiedade
-
Definición:
-
Característica ou calidades que ten un obxecto, substancia ou material.
-
Exemplo:
-
O círculo ten a propiedade de rodar por que é redondo.
Prototipo
-
Definición:
-
É a versión inicial dun produto que está en fase de construción.
-
Exemplo:
-
Antes de construír unha máquina deseñamos un prototipo.

- Coñecer as diferentes propiedades da materia así como os cambios de estado que se poden producir.
- Experimentar coa densidade e a flotabilidade.
- Descubrir o efecto que pode ter a forza sobre a materia e o movemento.
- Aplicar os principios da aerodinámica.
- Coñecer os diferentes tipos de enerxía e o seu impacto no medio ambiente.
- Solucionar un problema a través da creación dun prototipo.
-
Coñecer as propiedades da materia e os cambios de estado.
-
Experimentar coa densidade e a flotabilidade.
-
Descubrir o efecto da forza sobre a materia.
-
Descubrir o efecto da forza no movemento dun obxecto.
-
Aplicar os principios da aerodinámica.
-
Coñecer os diferentes tipos de enerxía e o seu impacto no medio ambiente.
-
Solucionar un problema creando un prototipo.

A resolver retos en situacións reais aplicando solucións innovadoras.

A aplicar o método científico empregando o aprendido en clase.

A cooperar coas persoas para enriquecer as aprendizaxes.

A observar con atención o mundo que te rodea.

A deseñar prototipos segundo as necesidades do reto.

A usar ferramentas e plataformas dixitais.
Aprenderemos:
- A resolver retos reais aplicando solucións innovadoras.
- A aplicar o método científico empregando o aprendido en clase.
- A cooperar coas persoas para enriquecer as aprendizaxes.
- A observar con atención o mundo que te rodea.
- A deseñar prototipos segundo as necesidades do reto.
- A usar ferramentas e plataformas dixitais.