Saltar navegación

1.3. Obxectivos

 

Glosario

Aerodinámica

Follas de papel e plumas voando co vento.

Definición:

Ciencia que estuda o comportamento dos corpos en interacción co aire.

Exemplo:

Realizáronse novos avances no campo da aerodinámica para que voen mellor os avións.

Autonomía persoal

Persoas cociñando, planchando e facendo a cama por si soas.

Definición:

Poder dunha persoa de actuar con independencia e decidir por si mesmo.

Exemplo:

É unha rapaza con moita autonomía persoal, sabe coidar de si mesma sen moita axuda.

Densidade

Un recipiente no que se que está composto por moitos círculos pequenos.

Definición:

Relación entre a masa e o volume dun corpo.

Exemplo:

Para medir a densidade dos sólidos utilízanse distintos tipos de balanzas.

Flotabilidade

Unha pelota flotando no auga.

Definición:

Capacidade dun corpo para flotar cando se somerxe nun líquido.

Exemplo:

O barco flota e non afunde no mar.

Propiedade

Debuxo que mostra cousas diferentes e desiguais. Por exemplo: Un círculo e un cuadrado

Definición:

Característica ou calidades que ten un obxecto, substancia ou material.

Exemplo:

O círculo ten a propiedade de rodar por que é redondo.

Prototipo

Pezas de metal para montar un prototipo.

Definición:

É a versión inicial dun produto que está en fase de construción.

Exemplo:

Antes de construír unha máquina deseñamos un prototipo.

Obxectivos

Tres frechas nunha diana

  1. Coñecer as diferentes propiedades da materia así como os cambios de estado que se poden producir.
  2. Experimentar coa densidade e a flotabilidade.
  3. Descubrir o efecto que pode ter a forza sobre a materia e o movemento.
  4. Aplicar os principios da aerodinámica.
  5. Coñecer os diferentes tipos de enerxía e o seu impacto no medio ambiente.
  6. Solucionar un problema a través da creación dun prototipo.

Lectura facilitada

  • Coñecer as propiedades da materia e os cambios de estado.

  • Experimentar coa densidade e a flotabilidade.

  • Descubrir o efecto da forza sobre a materia.

  • Descubrir o efecto da forza no movemento dun obxecto.

  • Aplicar os principios da aerodinámica.

  • Coñecer os diferentes tipos de enerxía e o seu impacto no medio ambiente.

  • Solucionar un problema creando un prototipo.

Que vas aprender?

Persoa pensando como resolver algo

A resolver retos en situacións reais aplicando solucións innovadoras.

Persoa investigando

A aplicar o método científico empregando o aprendido en clase.

Persoas traballando en grupo.

A cooperar coas persoas para enriquecer as aprendizaxes.

Persoa observando por uns anteollos.

A observar con atención o mundo que te rodea.

Man deseñando un prototipo.

A deseñar prototipos segundo as necesidades do reto.

Aula de informática

A usar ferramentas e plataformas dixitais.

Lectura facilitada

Aprenderemos:

  • A resolver retos  reais aplicando solucións innovadoras.
  • A aplicar o método científico empregando o aprendido en clase.
  • A cooperar coas persoas para enriquecer as aprendizaxes.
  • A observar con atención o mundo que te rodea.
  • A deseñar prototipos segundo as necesidades do reto.
  • A usar ferramentas e plataformas dixitais.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)