Saltar navegación

5.1. Do saber á acción: así divulgamos nós.

Chegou o día!

Chegou o día que estabades esperando, o inicio do Congreso de Historia.

Recordas como empezou todo? Cunha muller valente, María de Souto.

Agora é a vosa quenda.

Presentade os traballos con orgullo: xa sexa unha maqueta, un mural, ou unha presentación.

Todo conta! Non teñades medo a expoñer. Aquí non hai respostas incorrectas, nin ideas pequenas. O importante é compartir, aprender xuntos e gozar descubrindo o pasado.

Así que... subide ao escenario, amosade o que fixestes, e ensinádelle a todo o público que facer historia tamén é cousa de nenos e nenas coma vós.

Cando rematedes de expoñer podedes autoavaliaros e avaliar aos compañeiros e compañeiras coa rúbrica que está a continuación.

Rúbrica para avaliar o Congreso de Historia

A continuación atoparás unha rúbrica de exemplo para avaliar distintos aspectos da participación no congreso.

Rúbrica para avaliar un congreso
 Camiño acadadoBen encamiñadoCamiño da melloraExplorando o camiño
Como explicaron a información?Explicaron moi ben, foi clara, entendín todo e interesoume moito. (1)Explicaron ben, aínda que algunhas cousas podían mellorar. (0.75)Custoume entender algunhas cousas ou foi un pouco aburrido. (0.50)Non entendín case nada ou foi moi difícil de seguir. (0.75)
A información foi interesante?Gustoume moito, fixeron que quixera saber máis. O público fixo preguntas (1)Foi interesante, aínda que ás veces perdín a atención. (0.75)Non foi moi interesante. A xente non parecía atenta. (0.50)Foi aburrido e ninguén prestaba atención. (0.75)
Os carteis e materiais chamaban a atención?Tiñan moitos recursos feitos por eles, moi bonitos e orixinais. (1)Tiñan varios recursos ben feitos e claros. (0.75)Tiñan poucos recursos, e non eran moi orixinais. (0.50)Tiñan poucos recursos ou estaban pouco traballados. (0.75)
Axudaron a difundir ben a actividade?Si! Fixeron publicidade en moitos sitios e veu moita xente. (1)Fixeron publicidade no cole, pero non moita fora del. (0.75)Case non fixeron publicidade. Só se viu no cole. (0.50)Non se notou a publicidade, non veu xente por iso. (0.25)
Participaron e colaboraron ben no grupo?Todo o grupo traballou moi ben xunto, con gañas e ilusión. (1)Case todos participaron ben e con responsabilidade. (0.75)Algúns traballaron, outros non moito. (0.50)A maioría non participou ou fixérono sen ganas. (0.25)
A xente do cole participou?Participou moita xente con ganas e participando nas actividades. (1)Participaron moitos, aínda que algúns non moito. (0.75)Só algúns participaron ou viñeron. (0.50)Case ninguén participou ou interesouse. (0.25)
Participou xente diferente (pais, profes, nenos...)?Si! Había de todo: familias, profes, alumnado… (1)Case todos os grupos estaban representados. (0.75)Participaron só algúns grupos. (0.50)Foi sempre o mesmo tipo de xente. (0.25)
Organizaron ben as tarefas?Todo estaba moi ben organizado, cada persoa tiña o seu papel. (1)Estaba bastante ben organizado, aínda que con algunha confusión. (0.75)Había algo de desorde e non todos sabían que facer. (0.50)Estaba desorganizado e sen reparto claro de tarefas. (0.25)
Fixeron ben o que lles tocaba?Todos os equipos fixeron moi ben a súa parte. (1)Case todos os equipos fixeron o que lles tocaba. (0.75)Algúns equipos non fixeron ben a súa parte. (0.50)Moitos non sabían que facer ou non fixeron nada. (0.25)
Recibiron ben ao público?Saudaron, explicaron todo e despediron con amabilidade. (1)Foron amables e guiaron bastante ben ao público. (0.75)Algúns detalles faltaron ou confundiron ao público. (0.50)Non atenderon ben nin guiaron aos visitantes. (0.25)

Elaboración propia (proxecto cREAgal). Rúbrica para avaliar un congreso (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Feito con eXeLearning (Nova xanela)