Saltar navegación

5. Conclusión

Que aprendemos?

O seguinte mapa de conceptos recolle o coñecemento traballado. Preme para ampliar a imaxe.

Presentamos o traballo feito

O voso calendario está rematado. Credes que é importante dar a coñecer o voso traballo?

Agora ides facer unha presentación da vosa contribución ao calendario.

Nun gran grupo, iredes explicando o traballo realizado, a súa relevancia, as dificultades atopadas no camiño e tamén o que aprendestes nesta unidade.

Para rematar, ides avaliar o traballo das vosas compañeiras e compañeiros usando a rúbrica que está a continuación.

Lectura facilitada

  • O voso calendario está rematado.
  • Agora ides facer unha presentación da vosa contribución ao calendario.
  • Nun gran grupo, iredes explicando o traballo realizado, a súa relevancia, as dificultades atopadas no camiño e tamén o que aprendestes nesta unidade.
  • Para rematar, ides avaliar o traballo das vosas compañeiras e compañeiros usando a rúbrica que está a continuación.

Avaliamos

Rúbrica de avaliación do calendario
 4 Excelente3 Bo2 Mellorable1 Non abonda
Organización é estrutura da informaciónEstán presentes todos os elementos indicados (imaxe, nome especie, taxonomía, adaptacións, hábitat, ameazas, frase motivadora), o aspecto xeral é moi equilibrado. (4)Están presentes todos os elementos indicados (imaxe, nome especie, taxonomía, adaptacións, hábitat, ameazas, frase motivadora), o aspecto xeral é bastante equilibrado. (3)Falta algún dos elementos indicados (imaxe, nome especie, taxonomía, adaptacións, hábitat, ameazas, frase motivadora) e/ou non existe un bo equilibrio entre a información visual e textual. (2)Só presenta un ou dous dos elementos indicados e/ou a información visual y textual non está equilibrada. (1)
DeseñoA información está distribuída dun xeito moi atractivo e motivador, a combinación de imaxes e textos é moi adecuada e o tipo de letra lese ben e é apropiada. (4)A información está distribuída dun xeito bastante atractivo e motivador, a combinación de imaxes e textos é adecuada e o tipo de letra lese ben e é apropiada. (3)A información non está distribuída dun xeito atractivo e motivador, a combinación de imaxes e textos é non é moi adecuada e/ou o tipo de letra non se le ben ou non é apropiada. (2)A información está distribuída dun xeito nada atractivo e motivador, a combinación de imaxes e textos é inadecuada e os textos non son lexibles. (1)
Contido científicoNo calendario aparecen recollidos con moita claridade todos os aspectos científicos indicados: imaxe, taxonomía, adaptacións, hábitat, hábitos reprodutores, ameazas para a especie. (4)No calendario aparecen recollidos con bastante claridade a maioría dos aspectos científicos indicados: imaxe, taxonomía, adaptacións, hábitat, hábitos reprodutores, ameazas para a especie. (3)No calendario aparecen recollidos con claridade poucos dos aspectos científicos indicados: imaxe, taxonomía, adaptacións, hábitat, hábitos reprodutores, ameazas para a especie. (2)No calendario non aparecen recollidos os aspectos científicos indicados: imaxe, taxonomía, adaptacións, hábitat, hábitos reprodutores, ameazas para a especie. (1)
Exposición oralA descrición do traballo feito faise con moita claridade. A cadencia é adecuada. Empréganse correctamente todos os termos científicos. Apreciase moita soltura e convicción na mensaxe transmitida. (4)A descrición do traballo feito faise con bastante claridade. A cadencia é adecuada. Empréganse correctamente moitos dos termos científicos. Apreciase certa soltura e convicción na mensaxe transmitida. (3)A descrición do traballo feito faise con pouca claridade. E/ou a cadencia é inadecuada. E/ou non se empregan ben moitos dos termos científicos. (2)A descrición do traballo feito é incomprensible. Non se empregan termos científicos. (1)
Corrección lingüísticaNon se aprecian erros ortográficos, morfosintácticos nin de puntuación. (4)Aparecen 1 ou 2 erros ortográficos, morfosintácticos ou de puntuación. (3)Aparecen 3 ou 4 erros ortográficos, morfosintácticos ou de puntuación. (2)Aparecen 5 ou máis erros ortográficos, morfosintácticos ou de puntuación. (1)

equipo cREAgal modificada a partires de CEDEC . Rúbrica de avaliación do calendario (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

E agora no teu diario de aprendizaxe!

Diario de aprendizaxePensa e reflexiona co teu grupo sobre o traballo feito polos distintos grupos, ten en conta os resultados da rúbrica de avaliación da exposición do reto. Logo escribe as respostas obtidas na táboa do bloque 5 do teu diario de aprendizaxe.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)