Saltar navegación

1.2. Organicemos un ECOcongreso

É necesario divulgar ciencia!

Como persoa colaboradora dos ODS 2030 ímonos centrar agora na consecución do obxectivo número 13 que fala sobre a necesidade de adoptar medidas urxentes para combater o cambio climático e os seus efectos.

Ao longo deste proxecto aprenderás as características dos ecosistemas (os seus compoñentes, as interaccións entre eles) e as diferencias entre terrestres e acuáticos.

Coñecer os ecosistemas e as condicións do seu equilibrio será o punto de partida para a consecución da túa misión.

O teu reto será organizar e levar a cabo un congreso científico, un Ecocongreso!

Prepararás documentos e presentacións que te axudarán a organizar a túa intervención e, unha vez finalizado o congreso, elaborarás unhas conclusións en forma de medidas e hábitos saudables para a Ecosfera e para ti e todos os seres vivos que a habitan.

Parlamento europeo

Seremos quen de conseguir organizar un ECOcongreso e comprometermonos a incorporar nas nosas vidas as medidas e hábitos necesarios para vivir dunha forma sostible e acadar así as metas do obxectivo 13 dos ODS?

Lectura facilitada

Ímonos centrar na consecución do obxectivo número 13 dos ODS.

Fala de combater o cambio climático e os seus efectos.

Aprenderás as características dos ecosistemas.

Coñecer os ecosistemas e o seu equilibrio será o punto de partida.

O teu reto será organizar e levar a cabo un congreso científico.

Un Ecocongreso!

Prepararás documentos e presentacións. 

O final elaborades unhas conclusións.

A polo reto!

Seredes quen de organizar un congreso científico, un ECOcongreso.

Para facelo, seguiremos os seguintes pasos:

Ecocongreso

Traballo en grupo1º Creación de grupos de investigación

Crearedes pequenos grupos de investigadoras/es especialistas nos compoñentes dos ecosistemas e os seus principais impactos relacionados directa ou indirectamente coas actividades humanas.

Traballo no ordenador2º Elaboración de documentación e organización do desenvolvemento

Elaboraredes presentacións, documentos, infografías... Así como distribuiredes as intervencións, os espazos e os tempos do congreso 

Parlamento3º Celebración do ECOcongreso

O congreso terá lugar ao longo de dúas xornadas, e preferiblemente nun lugar accesible a todos os membros da comunidade educativa.

Conferencia de prensa4º ECOconclusións, ECOmanifesto e ECOlibro

Elaboraredes un documento que incluirá, a partir das conclusións do congreso, os compromisos medioambientais adquiridos durante a súa celebración, e que perdurará nos andeis da biblioteca do centro.

Lectura facilitada

Seredes quen de organizar un congreso científico, un Ecocongreso.

Para facelo, seguiremos os seguintes pasos:

Ecocongreso

1º Creación de grupos de investigación

Especialistas nos compoñentes dos ecosistemas.

E os seus principais impactos relacionados coas actividades humanas.

2º Elaboración de documentación e organización

Elaboraredes presentacións e infografías para utilizar durante o congreso.

Organizaredes as intervencións e os tempos do congreso.

3º Celebración do ECOcongreso

O congreso terá lugar durante dúas xornadas. 

Será accesible a toda a comunidade educativa.

 4º ECOconclusións, ECOmanifesto e ECOlibro

Elaboraredes un documento cos compromisos medioambientais adquiridos.

Perdurará nos andeis da biblioteca do centro.

Cal é a meta deste reto?

Bandeira metaUnha vez teñas este reto resolto, serás capaz de:

  • Coñecer os compoñentes dos ecosistemas.
  • Saber diferenciar entre os factores abióticos e os bióticos dun ecosistema.
  • Ser consciente da situación na que se atopa o noso planeta debido ás actividades humanas directas e indirectas.
  • Comprender a necesidade de coñecer para poder comprometerse e actuar.
  • Realizar unha investigación científica e a súa divulgación.
  • Formalizar un documento de compromisos medioambientais.

Lectura facilitada

Unha vez teñas este reto resolto, serás capaz de:

  • Coñecer os compoñentes dos ecosistemas.
  • Saber diferenciar entre os factores abióticos e os bióticos dun ecosistema.
  • Ser consciente da situación do planeta debido ás actividades humanas.
  • Coñecer para poder actuar.
  • Realizar unha investigación científica e a súa divulgación.

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)