Saltar la navegación

2. Que lembramos?

Reflexionar e resumir textos

Imos revisar o que lembramos sobre os textos narrativos e poéticos nas próximas páxinas, pero antes imos reflexionar sobre o que lemos e intentaremos facer un resumo.

Mirade de novo os textos en formato escrito (abren nunha xanela nova) e audiovisual sobre as consecuencias negativas do turismo de masas e elixide unha coa que ides traballar no grupo.

Suba prezos alugueiro

As vivendas de uso turístico aumentaron na Galiza en 300% en catro anos

Gasto en reforzo de seguridade e limpeza

Santiago comezará a sancionar as malas prácticas

Santiago está saturada de turistas e visitantes

Santiago na encrucillada do turismo sen control

Dificultade para vivir e criar na zona vella de Compostela



Desfeita patrimonial nos accesos a San Pedro de Rocas



Xentrificación en Porto



Lectura facilitada

Elixir unha nova en formato escrito ou adiovisual.

Coprodución de textos escritos

Reflexionade en grupo: se o mesmo ocorrera no lugar onde vives, como te sentirías?

Facede unha listaxe das incomodidades das que falan no texto/vídeo e pensa cales vos afectarían a ti e a túa familia ou amizades na vosa vida diaria.

A continuación propoñede que comportamento teriades vós como turistas que non fora incómodo para a xente que vive no lugar que visitades.

Para todo isto, redacta un resumo dos puntos principais do que debatestes e expoñédeo na clase para ver os puntos en común e diferenzas co resto de compañeiros e compañeiras.

Lectura facilitada

Fai unha lista coas incomodidades de vivir nunha zona moi turística.

Escribe as posibles solucións para cada problema.

Exercicio

Opción A

Agora elixide un texto/vídeo e facede un pequeno resumo.

Podedes empregar a técnica 1-2-4 seguindo estes pasos:

  1. Primeiro, cada integrante do equipo le/escoita o texto individualmente e fai anotacións do que lle pareceu máis importante.
  2. Segundo, en parellas, compartides e comparades as anotacións e destacades o que tedes en común.
  3. Por último, facedes a comparación entre todos os integrantes do grupo, compartindo a visión de cada persoa sobre o que lle pareceu importante.

Lectura facilitada

Le ou escoita as novas.

Escolle unha e fai un resumo.

Opción B

Agora elixe dous textos/vídeos. Facede un resumo de cada un para ver que ideas comparten sobre o turismo.

Podedes empregar a técnica 1-2-4 seguindo estes pasos:

  1. Primeiro, cada integrante do equipo le/escoita o texto individualmente e fai anotacións do que lle pareceu máis importante.
  2. Segundo, en parellas, compartides e comparades as anotacións e destacades o que tedes en común.
  3. Por último, facedes a comparación entre todos os integrantes do grupo, compartindo a visión de cada persoa sobre o que lle pareceu importante.

Lectura facilitada

Le ou escoita as novas.

Que teñen en común as 3?

Opción C

Agora elixe tres textos/vídeos.

Facede un resumo de cada un para ver que ideas comparten sobre o turismo.

Podedes empregar a técnica 1-2-4 seguindo estes pasos:

  1. Primeiro, cada integrante do equipo le/escoita o texto individualmente e fai anotacións do que lle pareceu máis importante.
  2. Segundo, en parellas, compartides e comparades as anotacións e destacades o que tedes en común.
  3. Por último, facedes a comparación entre todos os integrantes do grupo, compartindo a visión de cada persoa sobre o que lle pareceu importante.

Lectura facilitada

Le ou escoita as novas.

Que teñen en común as 3?

Fai un resumo de cada unha.

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)