Habilidades motrices
-
Definición:
-
Accións físicas que requiren coordinación e control muscular.
-
Exemplo:
-
Os alumnos demostraron habilidades motrices impresionantes facendo saltos de corda durante a clase.
Mancarse
-
Definición:
-
Sufrir un dano físico, por exemplo cunha caída ou un golpe.
-
Exemplo:
-
Tropezou nunha pedra e mancouse nun dedo.
Seguridade
-
Definición:
-
Que non comporta riscos ou perigos.
-
Exemplo:
-
É importante tomar medidas de seguridade antes de practicar parkour.

- Coñecer e practicar diferentes habilidades motrices por medio actividades e xogos.
- Desenvolver e potenciar as nosas capacidades físicas básicas a través de actividades relacionadas coa corda e o parkour.
- Idear e deseñar, de xeito cooperativo, circuítos motrices accesibles de superar para todo o alumnado independentemente do seu nivel de habilidade.
- Recoñecer a importancia da seguridade ao planificar actividades e realizar movementos para non mancarse.
- Sensibilizar sobre a necesidade do coidado e o uso axeitado do material e mobiliario do centro e/ou do entorno natural e urbano.
- Desenvolver a creatividade á hora de deseñar circuítos motrices, interiorizando a importancia da igualdade de oportunidades.
Obxectivos:
- Coñecer e practicar diferentes habilidades motrices.
- Desenvolver as nosas capacidades físicas a través da corda e o parkour.
- Deseñar circuítos motrices para todo o alumnado.
- Recoñecer a importancia da seguridade para non mancarse.
- Coidar e usar o material e mobiliario do centro e do entorno natural e urbano.
- Desenvolver a creatividade.

A mellorar as túas capacidades físicas ca corda e o parkour.

A colaborar e planificar actividades en grupo.

A non mancarte cando fagas exercicio.

A coidar os materiais e o entorno que te rodea.

A ser unha persoa máis creativa e igualitaria.

A usar ferramentas e plataformas dixitais.
Aprenderás a:
- Mellorar as túas capacidades físicas ca corda e o parkour.
- Colaborar e planificar actividades en grupo.
- A non mancarte cando fagas exercicio.
- A coidar os materiais e a contorna.
- A ser una persoa máis creativa e igualitaria.
- A usar ferramentas e plataformas dixitais.