Saltar navegación

1.2. O reto

 

Glosario

Barreiras arquitectónicas

Pictograma que representa Barreiras arquitectónicas

Definición:

Obstáculo artificial que nos atopamos na contorna que impide ou dificulta o paso, a comunicación ou o contacto.

Exemplo:

As barreiras arquitectónicas impiden o acceso ao edificio de persoas con mobilidade reducida.

Circuítos motrices

Pictograma que representa Circuítos motrices

Definición:

Secuencias de actividades físicas destinadas a mellorar as habilidades motrices e a coordinación das persoas participantes.

Exemplo:

O circuíto motriz ofrece unha variedade de exercicios para desenvolver a motricidade dun xeito divertido e dinámico.

Contorna

Pictograma que representa Contorna

Definición:

Zona ou territorio, máis ou menos delimitado, arredor dun lugar ou unha persoa en concreto.

Exemplo:

É importante adaptar a nosa actividade física a contorna para maximizar os seus beneficios e minimizar os riscos.

Creatividade

Pictograma que representa Creatividade

Definición:

Facultade que teñen as persoas que posúen a capacidade de crear e inventar.

Exemplo:

A creatividade no deporte é o que permitiu aos/ás deportistas atopar solucións únicas e brillantes no terreo de xogo.

Discriminación

Pictograma que representa Discriminación

Definición:

Dar un trato desigual a unha persoa ou grupo por razóns de raza, relixión, política, sexo, idade, condición física ou psíquica...

Exemplo:

Calquera forma de discriminación debe ser erradicada para promover a inclusión e o benestar de todos.

Limitación física

Pictograma que representa Limitación física

Definición:

Incapacidade dunha persoa para realizar algunha actividade física en concreto.

Exemplo:

A limitación física por unha lesión no xeonllo impídelle correr.

Solidariedade

Pictograma que representa Solidariedade

Definición:

Axuda ou apoio que se lle presta a quen o necesita.

Exemplo:

Por solidariedade, organízanse actos solidarios para apoiar causas sociais a través do deporte.

O noso reto

Muller baixando escaleiras con un bastónXa viches que nos atoparemos con moitos obstáculos na nosa vida e a contorna que nos rodea non se libra de telos. Unha cidade, por exemplo, é un escenario cheo de vida, pero tamén cheo de obstáculos que impiden que moitas persoas (en particular as que teñen algunha limitación física) gocen plenamente das marabillas que nos ofrece. Estes obstáculos coñécense como barreiras arquitectónicas e, por desgraza, son unha forma de discriminación.

Este vai ser o voso reto! Dende a área de Educación Física, ides contribuír a darlle a volta as barreiras e romper coas limitacións para compartir dunha maneira mais igualitaria diversión e xogos.

Ides deseñar circuítos motrices, con accións e movementos baseados na corda e o parkour, adaptándoos para que todo o alumnado participe e poida superar obstáculos, de diferentes maneiras, sen importancia das súas capacidades.

A creatividade vai ser a vosa maior aliada para conseguilo. Con ela, co traballo en equipo e coa solidariedade como guías, construiremos un mundo mellor.

Desexando ver e probar os vosos circuítos!!!

Lectura facilitada

Hai moitos obstáculos na contorna

que impiden que moitas persoas gocen plenamente dos seus espazos.

Estes obstáculos coñécense como barreiras arquitectónicas e,

son unha forma de discriminación.

Dende a área de Educación Física

imos idear unha maneira mais igualitaria de compartir diversión e xogos.

Ides deseñar circuítos motrices,

con accións e movementos baseados na corda e o parkour

para que todo o alumnado participe e poida superar obstáculos, de diferentes maneiras.

Traballaredes en equipos para conseguilo.

A creatividade e a solidariedade serán as vosas maiores aliadas

para conseguir un mundo mellor.

Desexando ver e probar os vosos circuítos!!!

Feito con eXeLearning (Nova xanela)