Emprego das tecnoloxías da información e da comunicación (TIC)
1 - Introdución
Descrición da unidade didáctica
Esta unidade denomínase Emprego das tecnoloxías da información e da comunicación. É recomendable que diariamente traballe con ela entre unha e dúas horas.
- Ademais, debe ter en conta as seguintes puntualizacións:
- A unidade contén textos e exercicios en galego e castelán, separados en dúas partes ben diferenciadas. Ambas as linguas, xunto coa estranxeira, intégranse no ámbito da comunicación.
- A unidade consta de dous tipos de textos ou contidos: uns que levan a etiqueta de "aspectos teóricos", que son os que debe comprender e memorizar, e outros que carecen desa etiqueta, que son os que debe ler, comprender e comentar.
- Os contidos e exercicios van clasificados en bloques ou partes, relacionados con distintos aspectos do estudo da lingua: comunicación oral, comunicación escrita, coñecemento da lingua, lingua e sociedade e educación literaria.
- Logo de rematada a unidade deberá ser quen de:
- Comprender e valorar a importancia das novas tecnoloxías na súa educación, a súa importancia no mundo laboral e na vida moderna en xeral.
- Comprender textos propios da vida cotiá e das relacións sociais, como mensaxes de chat e correo electrónico.
- Comprender textos do ámbito académico, atendendo especialmente aos de carácter instrutivo (webs educativas, informacións de dicionarios, glosarios e enciclopedias).
- Aplicar correctamente os contidos básicos de ortografía: acentuación (II).
- Empregar axeitadamente os contidos básicos de ortografía: h, b/v, c/z.
- Coñecer a clasificación semántica da oración simple segundo diferentes criterios.
- Recoñecer e usar coherentemente as perífrases verbais.
- Coñecer a formación do galego e as etapas da súa historia social durante os Séculos Escuros ata o século XVIII.
- Localizar en bibliotecas virtuais obras literarias pertencentes ao período estudado.
- Coñecer e ler obras relacionadas cos grandes períodos e autores da literatura do Renacemento en lingua castelá.
Obra colocada bajo licencia Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike 3.0 License