Deep Learning. UX1A aprende (es)

Media: 5 (5 votos)

2023-01-26

Ilustrativo. UX1A aprende

Materia: Intelixencia artificial

Descrición: Contido interactivo que simula o adestramento dunha máquina con Deep Learning (Aprendizaxe Profunda) para que identifique a emoción da alegría.
O alumnado adestrará a UX1A con tres conxuntos diferentes de datos e analizará os resultados obtidos de forma guiada.
O contido está orientado á aprendizaxe de conceptos básicos de Intelixencia Artificial e permite ao alumnado comprender tanto o proceso de adestramento e aprendizaxe dunha máquina (recoñecemento de trazos nunha mostra) como a importancia dos datos empregados no adestramento.

• Simulación interactiva.

Número de sesións estimadas: 1.

Aclaracións:

• Recoméndase introducir os conceptos básicos na aula de forma previa á utilización do contido. En “Intelixencia Artificial: Guía do profesorado” atoparás a teoría necesaria.
  • Esta simulación é a primeira parte dunha actividade máis ampla que inclúe un segundo módulo de experimentación cunha IA real capaz de identificar as emocións ("UX1A recoñece emocións") e un terceiro módulo de retos para profundar nas reflexións ("Retos: UX1A recoñece emocións").
  • Esta versión do contido está en castelán, está dispoñible outro recurso coa versión en galego.

• Introdución á IA. Intelixencia Artificial: guía do profesorado (gal/es)
  • Deep Learning. UX1A recoñece emocións (gal/es)
  • Deep Learning. Retos: UX1A recoñece emocións (gal/es)

Deep Learning. UX1A aprende (es)

Media: 5 (5 votos)
2023-01-26
Ilustrativo. UX1A aprende

Materia: Intelixencia artificial

• Simulación interactiva.

Número de sesións estimadas: 1.

Aclaracións:

• Introdución á IA. Intelixencia Artificial: guía do profesorado (gal/es)
  • Deep Learning. UX1A recoñece emocións (gal/es)
  • Deep Learning. Retos: UX1A recoñece emocións (gal/es)
Dirixido a alumnado de Educación Primaria (5º e 6º) e Educación Secundaria Obrigatoria (1º a 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos básicos de intelixencia artificial.