Deep Learning. Retos: UX1A recoñece emocións (gal)

Media: 5 (3 votos)

2023-01-26

Ilustrativo. Retos: UX1A recoñece emocións

Materia: Intelixencia artificial

Descrición: Contido interactivo complementario ao módulo de experimentación “UX1A recoñece emocións” no que o alumnado atopará tres retos diferentes que lle axudarán a reflexionar e obter conclusións sobre as súas interaccións co axente intelixente.
O alumnado empregará o contido “UX1A recoñece emocións” para realizar os retos, e rexistrará neste contido os seus resultados, que poderá descargar en PDF.
O contido está orientado á aprendizaxe de conceptos básicos de Intelixencia Artificial e busca guiar ao alumnado na súa reflexión sobre o funcionamento e a obxectividade dos axentes intelixentes, así como sobre a importancia dos datos empregados no adestramento para o recoñecemento de trazos nunha mostra.

• Actividades interactivas.

Número de sesións estimadas: 1.

Aclaracións:

• Este módulo é a terceira parte dunha actividade máis ampla que inclúe un primeiro módulo de simulación do adestramento da máquina con distintos conxuntos de datos ("UX1A aprende") e un segundo módulo de experimentación cunha IA real capaz de identificar as emocións ("UX1A recoñece emocións").
  • Recoméndase introducir os conceptos básicos na aula de forma previa á utilización do contido. En “Intelixencia Artificial: Guía do profesorado” atoparás a teoría necesaria.
  • Recoméndase empregar previamente o recurso "UX1A aprende" e familiarizar ao alumnado co recurso "UX1A recoñece emocións".
  • Esta versión do contido está en galego, está dispoñible outro recurso coa versión en castelán.

• Retos descargables en PDF coas respostas do alumnado.
  • Introdución do método científico de forma transversal nos retos.

Contidos relacionados:

• Introdución á IA. Intelixencia Artificial: guía do profesorado (gal/es)
  • Deep Learning. UX1A aprende (gal/es)
  • Deep Learning. UX1A recoñece emocións (gal/es)

Deep Learning. Retos: UX1A recoñece emocións (gal)

Media: 5 (3 votos)
2023-01-26
Ilustrativo. Retos: UX1A recoñece emocións

Materia: Intelixencia artificial

• Actividades interactivas.

Número de sesións estimadas: 1.

Aclaracións:

• Retos descargables en PDF coas respostas do alumnado.
  • Introdución do método científico de forma transversal nos retos.

Contidos relacionados:

• Introdución á IA. Intelixencia Artificial: guía do profesorado (gal/es)
  • Deep Learning. UX1A aprende (gal/es)
  • Deep Learning. UX1A recoñece emocións (gal/es)
Ficheiros relacionados
Dirixido a alumnado de Educación Primaria (5º e 6º) e Educación Secundaria Obrigatoria (1º a 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos básicos de intelixencia artificial.