Deep Learning. UX1A aprende (gal)

Visto: 362 veces
Votos
Media: 5 (3 votos)

2022-11-14

Ilustrativo. UX1A aprende

Materia: Intelixencia artificial

Descrición: Contido interactivo que simula o adestramento dunha máquina con Deep Learning (Aprendizaxe Profunda) para que identifique a emoción da alegría. 
O alumnado adestrará a UX1A con tres conxuntos diferentes de datos e analizará os resultados obtidos de forma guiada. 
O contido está orientado á aprendizaxe de conceptos básicos de Intelixencia Artificial e permite ao alumnado comprender tanto o proceso de adestramento e aprendizaxe dunha máquina (recoñecemento de trazos nunha mostra) como a importancia dos datos empregados no adestramento.

Tipo de recursos: 

  • Simulación interactiva

Número de sesións estimadas: 1.

Aclaracións: 

  • Recoméndase introducir os conceptos básicos na aula de forma previa á utilización do contido. En “Intelixencia Artificial: Guía do profesorado” atoparás a teoría necesaria.
  • Esta simulación é a primeira parte dunha actividade máis ampla que inclúe un segundo módulo de experimentación cunha IA real capaz de identificar as emocións ("UX1A recoñece emocións") e un terceiro módulo de retos para profundar nas reflexións ("Retos: UX1A recoñece emocións").
  • Esta versión do contido está en galego, está dispoñible outro recurso coa versión en castelán.

Contidos relacionados: 

  • Introdución á IA. Intelixencia Artificial: guía do profesorado (gal/es)
  • Deep Learning. UX1A recoñece emocións (gal/es)
  • Deep Learning. Retos: UX1A recoñece emocións (gal/es)

Deep Learning. UX1A aprende (gal)

Visto: 0 veces
Votos
Media: 5 (3 votos)
2022-11-14
imaxe
Ilustrativo. UX1A aprende

Materia: Intelixencia artificial

Descrición: Contido interactivo que simula o adestramento dunha máquina con Deep Learning (Aprendizaxe Profunda) para que identifique a emoción da alegría. 
O alumnado adestrará a UX1A con tres conxuntos diferentes de datos e analizará os resultados obtidos de forma guiada. 
O contido está orientado á aprendizaxe de conceptos básicos de Intelixencia Artificial e permite ao alumnado comprender tanto o proceso de adestramento e aprendizaxe dunha máquina (recoñecemento de trazos nunha mostra) como a importancia dos datos empregados no adestramento.

Tipo de recursos: 

  • Simulación interactiva

Número de sesións estimadas: 1.

Aclaracións: 

  • Recoméndase introducir os conceptos básicos na aula de forma previa á utilización do contido. En “Intelixencia Artificial: Guía do profesorado” atoparás a teoría necesaria.
  • Esta simulación é a primeira parte dunha actividade máis ampla que inclúe un segundo módulo de experimentación cunha IA real capaz de identificar as emocións ("UX1A recoñece emocións") e un terceiro módulo de retos para profundar nas reflexións ("Retos: UX1A recoñece emocións").
  • Esta versión do contido está en galego, está dispoñible outro recurso coa versión en castelán.

Contidos relacionados: 

  • Introdución á IA. Intelixencia Artificial: guía do profesorado (gal/es)
  • Deep Learning. UX1A recoñece emocións (gal/es)
  • Deep Learning. Retos: UX1A recoñece emocións (gal/es)
Ficheiros relacionados
Recursos relacionados
Categoría personalizada
Dirixido a alumnado de Educación Primaria (5º e 6º) e Educación Secundaria Obrigatoria (1º a 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos básicos de intelixencia artificial.