Saltar navegación

Experimenta!

Actividades: Do espazo ao papel

Agora que coñecedes un pouco máis sobre como funciona o sistema diédrico é o momento de experimentar! Seredes capaces de entender os conceptos vistos anteriormente cando comecedes a observar os obxectos con detemento e analizalos profundamente.

Tedes varios obxectivos que cumprir, estade atentos e atentas!

  • Representar obxectos tridimensionais en dúas dimensións coas súas vistas principais.
  • Desenvolver a visión espacial.
  • Relacionar obxectos reais ou construidos con representacións gráficas planas.
  • Mellorar a precisión no debuxo técnico. 

Mans á obra! 

A continuación, tedes tres actividades para escoller:

Lectura facilitada

É o momento de experimentar coas vistas diédricas!

Os obxectivos son:

  • Representar obxectos tridimensionais en dúas dimensións coas súas vistas principais.
  • Desenvolver a visión espacial.
  • Relacionar obxectos reais ou construidos con representacións gráficas planas.
  • Mellorar a precisión no debuxo técnico. 

Escolle unha das tres actividades!

Dá vida aos teus bloques

O voso obxectivo é crear unha estrutura con bloques de construción tipo lego, pezas magnéticas, plastilina etc, para posteriormente debuxar as súas vistas diédricas:

1. Constrúe unha figura libre e dálle unha forma orixinal cos bloques ou plastilina.

2. Decide cal será a vista principal da figura, é dicir, o alzado ou vista frontal.

3. Prepara todo o material que precisas: papel, regras, compás. 

4. Debuxa os eixos centrados no papel. En base á colocación da figura e o alzado, observa a que lado se ve o perfil para poder situalo correctamente. Podes facer un esbozo á man para situar as vistas.

5. Unha vez teñas claro onde vai cada vista, comeza a debuxalas. Non esquezas que ten que haber correspondencia entre as vistas e que todas irán situadas á mesma distancia dos eixos. 

Fai clic para ver un exemplo

Crea o teu bloque con pezas tipo lego: exemplo 1

Pasos tarefa no que se analiza a peza

Debuxa o teu bloque: exemplo 1

Resolución da tarefa e colocación das vistas diédricas.

Crea o teu bloque con pezas imantadas: exemplo 2

Pasos tarefa no que se analiza a peza

Debuxa o teu bloque: exemplo 2

Resolución da tarefa e colocación das vistas diédricas.

Recorta e constrúe

O voso obxectivo é crear unha escultura con cubos e pirámides de base rectangular, para posteriormente debuxar as súas vistas diédricas:

1. Recorta os modelos proporcionados, podes facelo en cartolinas de cores para que se diferencien mellor. Dobra polas liñas para ter diferentes cubos e pirámides. Unha vez teñas varias pezas, constrúe unha escultura combinándoas. 

2. Decide cal será a vista principal da escultura, é dicir, o alzado ou vista frontal.

3. Prepara todo o material que precisas: papel, regras, compás. 

4. Debuxa os eixos centrados no papel. En base á colocación da figura e o alzado, observa a que lado se ve o perfil para poder situalo correctamente. Podes facer un esbozo á man para situar as vistas.

5. Unha vez teñas claro onde vai cada vista, comeza a debuxalas. Non esquezas que ten que haber correspondencia entre as vistas e que todas irán situadas á mesma distancia dos eixos. 

Fai clic para ver un exemplo

Crea a túa peza con cubos e pirámides: exemplo 1

Pasos tarefa no que se analiza a peza

Debuxa a túa peza: exemplo 1

Resolución da tarefa e colocación das vistas diédricas.

Crea a túa peza con cubos e pirámides: exemplo 2

Pasos tarefa no que se analiza a peza

Debuxa a túa peza: exemplo 2

Resolución da tarefa e colocación das vistas diédricas.

Vistas do mundo real

O voso obxectivo é buscar un obxecto cotiá que non teña formas moi complexas, para posteriormente debuxar as súas vistas diédricas:

1. Busca un obxecto que se atope na aula ou podes traelo da casa, como por exemplo, unha cadeira, un frasco de perfume, unha grampadora etc. 

2. Decide cal será a vista principal do obxecto, é dicir, o alzado ou vista frontal, no caso de que non teña unha identificada.

3. Prepara todo o material que precisas: papel, regras, compás. 

4. Debuxa os eixos centrados no papel. En base á colocación da figura e o alzado, observa a que lado se ve o perfil para poder situalo correctamente. Podes facer un esbozo á man para situar as vistas.

5. Unha vez teñas claro onde vai cada vista, comeza a debuxalas. Non esquezas que ten que haber correspondencia entre as vistas e que todas irán situadas á mesma distancia dos eixos. 

Lectura facilitada

O voso obxectivo e buscar un obxecto cotiá que non teña formas moi complexas, e despois debuxar as súas vistas diédricas:

1- Busca un obxecto que se atope na aula ou podes traelo da casa: unha cadeira, un frasco de perfume, unha grampadora etc. 

2- Decide cal será a vista principal do obxecto, é dicir, o alzado ou vista frontal.

3- Prepara todo o material que precisas: papel, regras, compás. 

4- Debuxa os eixos centrados no papel.

Observa a que lado se ve o perfil para poder situalo correctamente. 

5- Unha vez teñas claro donde vai cada vista, comeza a debuxalas.

Non esquezas que ten que haber correspondencia entre as vistas e que todas irán situadas a mesma distancia dos eixos. 

Fai clic para ver un exemplo

Escolle un obxecto real: exemplo 1

Pasos tarefa no que se analiza o obxecto

Debuxa o teu obxecto: exemplo 1

Resolución da tarefa e colocación das vistas diédricas.

Escolle un obxecto real: exemplo 2

Pasos tarefa no que se analiza o obxecto

Debuxa a túa peza: exemplo 2

Resolución da tarefa e colocación das vistas diédricas.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)