Saltar navegación

Robots e autómatas

INTRODUCCÓN. ROBOTS E AUTÓMATAS NA HISTORIA E NA CULTURA

Empezaremos cunha introdución sobre a robótica en xeral atendendo ás implicacións que ten no desenvolvemento social e cultural contemporáneo para logo pasar á estudar a súa relevancia no ámbito da música e da creación sonora.

Contidos 

1.1. Robots e autómatas

1.2. Historia e cultura

1.3. Cuestionario

Criterios de Avaliación

Entender e coñecer a evolución dos robots, así como as diferentes tipoloxías e as súas peculiaridades.

Achegarse dende unha perspectiva de pensamento crítico á función e sentido que teñen os robots na cultura e na sociedade actual así como reflexionar sobre os  retos e posibilidades que ofrecen para o futuro.

Descubrir, a través dun percorrido histórico, o uso de sistemas mecánicos, automáticos e robóticos no ámbito da creación musical.

Coñecer diferentes proxectos musicais actuais que utilizan sistemas robóticos, así como as investigacións en curso sobre esta materia.

Valorar o coñecemento interdisciplinar, non so no contexto da arte, se non tamén no da ciencia e a tecnoloxía.

Estándares de aprendizaxe

Comprende que son os robots e os autómatas e as súas peculiaridades e coñece as diferentes partes que interveñen nun sistema robótico.

Pode buscar información de xeito autónomo sobre aspectos relacionados coa robótica en xeral e coa robótica musical en particular.

É capaz de facer comentarios e reflexións críticas sobre a tecnoloxía e a súa relación co ámbito artística en xeral e co musical en concreto.

Competencias clave (de acordo co apartado de competencias)

CCEC / CCL / CSC

Obxectivos (de acordo co apartado de obxectivos)

A / D / G / J / L