4 actividades complementarias
S23 Moitos son os datos que se precisan para comprender os problema dos estados. Analicemos algúns referidos polo PNUD para o ano 2005.
|
Territorio |
Orde por IDH |
Valor IDH |
Esperanza de vida |
Taxa alfab. adultos % |
Taxa esco- larizac. % |
PIB per cápita $ |
Índice es-per. vida |
Índice de educación |
|
1º |
0'968 |
81'5 |
------ |
95'4 |
36.510 |
0'941 |
0'978 |
|
12º |
0'951 |
77'9 |
------ |
93'3 |
41.890 |
0'881 |
0'971 |
|
8º |
0'953 |
82'3 |
------ |
85'9 |
31.267 |
0'954 |
0'946 |
|
22 |
0'935 |
79'1 |
------ |
88'0 |
29461 |
0'902 |
0'953 |
|
81 |
0'777 |
72'5 |
90'9 |
69'1 |
6.757 |
0'792 |
0'837 |
|
20 |
0'941 |
80'3 |
98'4 |
90'6 |
28.529 |
0'922 |
0'958 |
|
13 |
0'949 |
80'5 |
------ |
90'8 |
27.169 |
0'925 |
0'987 |
|
23 |
0'932 |
80'3 |
97'1 |
89'6 |
25864 |
0'921 |
0'946 |
|
168 |
0'411 |
45'8 |
67'2 |
33'7 |
714 |
0'346 |
0'560 |
|
---- |
------- |
42'9 |
28'0 |
42'8 |
-------- |
------- |
------- |
|
106 |
0'731 |
72'9 |
92'4 |
82'4 |
--------- |
0'799 |
0'891 |
|
177 |
0'336 |
41'8 |
34'8 |
44'6 |
806 |
0'280 |
0'381 |
-
Cales son as características dos países cun índice baixo de IDH?
-
Cal é o país co índice máis alto de alfabetización? E de escolarización?
-
Cal é o país co índice máis baixo de alfabetización? E de escolarización?
-
A que se deberá que a esperanza de vida baixe tanto nos EEUU?
-
En que hemisferio están os países cun IDH alto?
-
En que hemisferio están os países cun IDH baixo?
-
Que país ten o PIB per cápita máis alto? Que país o ten máis baixo? Que diferenza numérica existe entre eles? Parécelle razoable?
-
Que dous países teñen a esperanza de vida máis baixa? As razóns que o motivan son as mesmas en ambos países? Que está a ocorrer neles política e economicamente?
S24 Moitos persoeiros participan activamente e loitan por lograr a paz no mundo. Foron recoñecidos co Premio Nobel da Paz. Quen son estes personaxes?
![]() |
![]() |
|
![]() |
S25 Na seguinte sopa de letras atopará doce termos (antónimos/sinónimos da lista) que deberiamos erradicar dos nosos comportamentos e do noso vocabulario.
|
Localice os antónimos dos termos da esquerda. Nalgúns casos os termos carecen de antónimos polo que empregamos sinónimos. (Resaltados) Todas as letras Z, menos unha, son mentireiras. Esquéceas. Z = espazo. Coas letras que sobran, lidas de esquerda á dereita, poderá completar as seguintes cuestións. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Escriba na táboa a frase célebre que se agocha na "sopa de letras" anterior, o nome do seu autor. Que cargo tiña cando morreu asasinado?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
S26 Explique os seguintes lemas de campañas publicitarias:
-
Somos diferentes, somos iguais.
-
Contra a uniformidade, SI á diversidade.
Licenciado baixo a Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike License 3.0



