Introdución á IA. Liña do tempo (es)

Media: 5 (1 voto)

2022-11-14

Ilustrativo. Línea del tiempo

Materia: Intelixencia artificial

Descrición: Recurso interactivo para traballar os eventos máis relevantes da historia da Intelixencia Artificial (IA) na aula. Iniciando o percorrido en 1950 e chegando ata a actualidade, inclúense fitas como a consolidación da IA como campo de investigación, o desenvolvemento dos primeiros chatbots, a aparición da domótica ou os éxitos da IA nas competicións con seres humanos.

• Actividades interactivas.

Número de sesións estimadas: 1.

Aclaracións

• Esta versión da liña do tempo está en castelán, está dispoñible outro recurso coa versión en galego.

Introdución á IA. Liña do tempo (es)

Media: 5 (1 voto)
2022-11-14
Ilustrativo. Línea del tiempo

Materia: Intelixencia artificial

• Actividades interactivas.

Número de sesións estimadas: 1.

Aclaracións

Dirixido a alumnado de Educación Primaria (5º e 6º) e Educación Secundaria Obrigatoria (1º a 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos básicos de intelixencia artificial.