Superheroes da democracia
Avalíate
Avalía a túa comunicación oral
| 4 Excelente | 3 Satisfactorio | 2 Mellorable | 1 Insuficiente | |
|---|---|---|---|---|
| Fala | Fala paseniño e con gran claridade. (4) | A maioría do tempo, fala paseniño e con claridade. (3) | Unhas veces fala paseniño e con claridade, pero outras acelérase e non se entende ben. (2) | Fala rápido ou detense demasiado á hora de falar. Ademais, a súa pronunciación non é boa. (1) |
| Vocabulario | Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Aumenta o vocabulario da audiencia definindo as palabras que poderían ser novas para esta. (4) | Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Inclúe 1-2 palabras que poderían ser novas para a maior parte da audiencia, pero non as define. (3) | Usa vocabulario apropiado para a audiencia. Non inclúe vocabulario que podería ser novo para a audiencia. (2) | Usa varias (5 ou máis) palabras ou frases que non son entendidas pola audiencia. (1) |
| Volume | O volume é o suficientemente alto para ser escoitado por todas as persoas da audiencia durante toda a presentación. (4) | O volume é o suficientemente alto para ser escoitado por todas as persoas da audiencia, polo menos o 90% do tempo. (3) | O volume é o suficientemente alto para ser escoitado por todas as persoas da audiencia, polo menos o 80% do tempo. (2) | O volume con frecuencia é moi débil para ser escoitado por todas as persoas da audiencia. (1) |
| Comprensión | O estudante pode contestar con precisión a case todas as preguntas formuladas sobre o tema polas súas compañeiras/os de clase. (4) | O estudante pode contestar con precisión a maioría das preguntas formuladas sobre o tema polos seus compañeiros/as de clase. (3) | O estudante pode contestar con precisión a unhas poucas preguntas formuladas sobre o tema polos seus compañeiros/as de clase. (2) | O estudante non pode contestar as preguntas formuladas sobre o tema. (1) |
| Postura do corpo e contacto visual | Á hora de falar, a postura e o xesto son moi adecuados. Mira a todas as persoas presentes con total naturalidade. (4) | A maioría do tempo, a postura e o xesto son adecuados e case sempre mira ás persoas presentes mentres fala. (3) | Algunhas veces mantén a postura e o xesto adecuados, e outras non. En ocasións mira ás súas compañeiras e compañeiros. (2) | Non mantén a postura e o xesto propios dunha exposición oral e, na maioría das veces, non mira ás persoas presentes. (1) |
| Contido | Demostra un completo entendemento do tema que expón. (4) | Demostra un bo entendemento do tema que expón. (3) | Demostra un bo entendemento de partes do tema que expón. (2) | Non parece entender moi ben o tema que expón. (1) |
- Actividade
- Nome
- Data
- Puntuación
- Notas
- Reiniciar
- Imprimir
- Aplicar
- Nova xanela
Valoración do traballo en equipo
| 4 Excelente | 3 Satisfactorio | 2 Mellorable | 1 Insuficiente | |
|---|---|---|---|---|
| Participación e colaboración | Todas as persoas do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demais. (4) | A maior parte das persoas do equipo participaron activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudando aos demais. (3) | A metade das persoas do equipo participou activamente nas tarefas propostas e colaboraron axudándose entre elas. (2) | Só unha persoa do equipo (ou ningunha) participou de forma activa nas tarefas propostas e non houbo colaboración nin axuda entre elas. (1) |
| Distribución de tarefas | As tarefas repartíronse de forma equitativa entre todas as persoas do equipo. (4) | A maior parte das tarefas repartíronse de forma equitativa entre todas as persoas do equipo. (3) | Só a metade das tarefas repartíronse de forma equitativa entre todas as persoas do equipo. (2) | Houbo un reparto moi desigual das tarefas entre as diferentes persoas do equipo. (1) |
| Integración entre as persoas do equipo | Durante a realización das tarefas, as persoas do equipo expresaron libremente as súas opinións e puntos de vista, escoitaron as opinións dos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (4) | Durante a realización da maior parte das tarefas, as persoas do equipo expresaron as súas opinións con liberdade, escoitaron aos demais e foron capaces de chegar a un consenso. (3) | Durante a realización das tarefas, só a metade das persoas do equipo expresou libremente as súas opinións, escoitou aos demais e lograron poñerse de acordo. (2) | Durante a realización das tarefas, só unha persoa do equipo expresou a súa opinión, non houbo diálogo e impúxose a opinión dunha soa persoa. (1) |
| Asunción de funcións e responsabilidades | Todas as persoas do equipo exerceron moi ben as súas funcións e cumpriron á perfección as súas responsabilidades. (4) | A maior parte das persoas do equipo exerceu as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (3) | Só a metade das persoas do equipo exerceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (2) | Só unha persoa do equipo (ou ningunha) exerceu ben as súas funcións e cumpriu coas súas responsabilidades. (1) |
- Actividade
- Nome
- Data
- Puntuación
- Notas
- Reiniciar
- Imprimir
- Aplicar
- Nova xanela
Último paso polo diario de aprendizaxe
Xa remataches este REA e agardamos que che fose entretido e de utilidade.
Aproveita este último paso para pechares o teu diario de aprendizaxe e reflectir a túa opinión sincera sobre o proceso de consecución dos retos e sobre a túa participación.
Pensa tamén en como avaliaches o traballo dos teus compañeiros e compañeiras.
Lectura facilitada
Non esquezas ir ao diario de aprendizaxe.
Aí terás que reflexionar, ti só e en grupo.
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Atribución Non-comercial Compartir igual 4.0
