4.2. Interacciona

Comunícate

Ocultar

O segredo das redes sociais, como xa dixemos, é a comunicación entre as persoas que forman parte das mesmas. Esta comunicación faise a través das diferentes interaccións entre os usuarios, que reaccionan ao contido compartido. 

Existen dúas formas principais para interactuar na nosa rede social:

Presentación de como sería un exemplo interaccións con texto e mensaxes deixadas polos usuarios.

  1. Reaccións: xa sabes que unha imaxe vale máis ca mil palabras, así que na nosa rede social tamén haberá a posibilidade de utilizar diferentes tipos de iconas, baseados nas emocións, que che permitirán interactuar rapidamente co contido doutros grupos. 

    Se queres saber que significan as iconas da rede, podes consultar a Guía: as nosas iconas (ábrese en nova xanela).

  2. Comentarios: podemos escribir tamén unha resposta ao contido que eles mostran seu muro. Gustouche? Sorprendeuche? crees que pode cambiar e/ou mellorar algo? Interactúa co outro grupo ou con un usuario ou unha usuaria en particular, nomeando o seu alcume e escribíndolles o que che pareza, sempre co respecto e educación que che gustaría que tiveran cando comentan ao que ti compartes. Será obrigatorio que todo comentario especifique a autoría do mesmo, escribindo o alcume a continuación da @.

    Algúns exemplos poderían ser:

    • @LúaLuíña: Non sabía que @Pepiño92 bailase tan xenial! Encántame!
    • @CRACKSde5: O grupo @Patosos bailan xenial, non sei porque se poñen ese nome se o fan espectacular!

Os comentarios e as interaccións poderás escribilos/pegalos só nos tempos de lecer durante a xornada escolar, non durante as clases.

Recorda as normas básicas da netiqueta cando vaias comentar no muro dos teus compañeiros e compañeiras:

Debuxo dun avatar animando cun megáfono e un cartel detrás que pon mensaxes positivas.

  • Utiliza unha linguaxe axeitada nos contidos compartidos e nos comentarios realizados.
  • Evita escribir en maiúsculas. 
  • Utiliza algún emoji se a mensaxe de texto pode parecer confusa.
  • Respecta ás persoas participantes. Non deixes comentarios para facer dano. 
  • Non copies contidos, intenta ser o máis orixinal posible. 

Lectura facilitada

Pechar (Lectura facilitada)

A comunicación entre as persoas que forman parte das redes sociais faise a través de diferentes interaccións entre os usuarios,

que reaccionan ao contido compartido. 

Existen dúas formas principais para relacionarse na nosa rede social:

  • Reaccións: utilizar diferentes tipos de iconas, baseados nas emocións, que che permitirán reaccionar ao contido doutros grupos.
  • Comentarios: podemos escribir tamén unha resposta ao contido que eles mostran seu muro, nomeando o seu alcume e escribíndolles, sempre co respecto e educación. Será obrigatorio que todo comentario especifique a autoría do mesmo, escribindo o alcume a continuación da @.

Algúns exemplos poderían ser:

  • @LúaLuíña: Non sabía que @Pepiño92 bailase tan xenial! Encántame!
  • @CRACKSde5: O grupo @Patosos bailan xenial, non sei porque se poñen ese nome se o fan espectacular!

Os comentarios e as interaccións poderán realizarse só nos tempos de lecer durante a xornada escolar, non durante as clases.

Recorda as normas básicas da netiqueta cando vaias comentar no muro dos teus compañeiros e compañeiras:

  • Utiliza unha linguaxe axeitada nos contidos compartidos e nos comentarios realizados.
  • Evita escribir en maiúsculas. 
  • Utiliza algún emoji se a mensaxe de texto pode parecer confusa.
  • Respecta ás persoas participantes. Non deixes comentarios para facer dano. 
  • Non copies contidos, intenta ser o máis orixinal posible. 

Audio

Pechar (Audio)

<https://www.edu.xunta.gal/centros/creagal/pluginfile.php/6644/mod_folder/content/0/AUD_EDF_5PRI_REA4_4-2-COMUNICATE_V01.mp3>

Como interactuar?

Ocultar

As reaccións son máis prácticas e rápidas, pero cos comentarios podes explicar mellor as túas emocións... No caso das reaccións, deberas recortar e pegar a interacción para poder utilizalas (ver modelo). Os comentarios pódense escribir directamente nos ocos do modelo. Se houbese moitos comentarios para a mesma publicación pódese descargar o modelo que ten só comentarios e achegalo á continuación do outro.

Utiliza sabiamente cada un deles segundo a situación, e non esquezas completar os obxectivos do reto!

Recordade que podedes utilizar o modelo no que, ademais do oco para escribir a vosa entrada, xa aparecen os espazos para recibir reaccións e comentarios que vimos no punto anterior.

Acceso ao documento:

Lectura facilitada

Pechar (Lectura facilitada)

As reaccións son máis prácticas e rápidas

pero cos comentarios podes explicar mellor as túas emocións...

Se houbese moitos comentarios para a mesma publicación,

pódese descargar o modelo que ten só comentarios e poñelo adxunto á continuación do outro.

Utiliza sabiamente cada un deles segundo a situación, e non esquezas completar os obxectivos do reto!

Audio

Pechar (Audio)

<https://www.edu.xunta.gal/centros/creagal/pluginfile.php/6644/mod_folder/content/0/AUD_EDF_5PRI_REA4_4-2-COMO-INTERACTUAR_V01.mp3>