A lingua como instrumento de aprendizaxe (II)

 Logo Consellería de Cultura, Educación e O.U.

 Educación secundaria
para persoas adultas

 Logo educación de adultos

Ámbito da comunicación.

Educación a distancia semipresencial

Módulo 4

Unidade didáctica 16

A língua como instrumento de aprendizaxe (II)

1. Introducción.

2. Secuencia de contidos e actividades en língua galega.

Comunicación escrita 

1.2  Técnicas de traballo intelectual (aspectos teóricos)

1.3  Os remedios contra o Demo

1.4  A illa misteriosa

1.5  A herdanza dos caracteres adquiridos

1.6 Autoavaliación e autocorrección (aspectos teóricos)

1.7 Estratexias de autoavaliación 

Coñecemento da lingua 

1.8 A conexión nos textos (aspectos teóricos) 

1.9 O psicotécnico 

Lingua e sociedade 

1.10 Etapas da historia social da lingua galega desde comezos do século XX (aspectos teóricos)

Educación literaria

1.11  Cine e literatura: Tourettes

3. Secuencia de contidos e actividades en língua castellana.

Comunicación escrita 

1.12 Lectura comprensiva (aspectos teóricos)

1.13 El sistema del mundo

1.14 El esquema (aspectos teóricos)

1.15 Lapida um

1.16 Textos argumentativos (aspectos teóricos)

1.17 Una crítica literaria: “Los mundos de Coraline”, la fantástica oscuridad de Selick 

Conocimiento de la lengua

1.18 El esquema sintáctico y semántico de la oración (aspectos teóricos) 

1.19 Ejercicios sobre el esquema sintáctico y semántico de la oración 

Educación literaria

1.20 Literatura hispanoamericana del siglo XX (aspectos teóricos)

1.21 La Sonatina

1.22 Cien años de soledad

1.23 Veinte poemas de amor y una canción desesperada

1.24 Otros textos de la literatura hispanoamericana del siglo XX para continuar leyendo

4. Resumo de contidos.

1.25 Contidos en lingua galega

1.26 Contenidos en lengua castellana

5. Exercicios de autoavaliación.

6. Glosario.

7. Bibliografía.

 

Obra colocada bajo licencia Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike 3.0 License