Reflexionando
Agora toca reflexionar sobre todo o proceso.
Ides realizar un debate en grupo no que trataredes os seguintes puntos:

- Como valoraron as persoas participantes cada unha das partes dos carteis: a metáfora visual, o lema ou como se elaborou na práctica?
- Cal foi a parte coa valoración máis alta?
- Cal foi aquela coas valoracións máis negativas?
- Pensade nos motivos que poden explicar as puntuacións máis positivas e negativas.
- Recollede propostas de mellora para solucionar esas puntuacións negativas.
- Que tal foi a mostra? A vosas creacións con mensaxe foron ben acollidas polo público?
Lectura facilitada
Agora toca reflexionar sobre todo o proceso.
Ides realizar un debate en grupo no que trataredes os seguintes puntos:
- Como valoraron as persoas participantes cada unha das partes dos carteis: a metáfora visual, o lema ou como se elaborou na práctica?
- Cal foi a parte coa valoración máis alta?
- Cal foi aquela coas valoracións máis negativas?
- Pensade nos motivos que poden explicar as puntuacións máis positivas e negativas.
- Recollede propostas de mellora para solucionar esas puntuacións negativas.
- Que tal foi a mostra? A vosas creacións con mensaxe foron ben acollidas polo público?
