Saltar navegación

5.1. Repasando todo

Reflexionando

Agora toca reflexionar sobre todo o proceso.

Ides realizar un debate en grupo no que trataredes os seguintes puntos: 

Balanza que invita a valorar sobre o feito

  • Como valoraron as persoas participantes cada unha das partes dos carteis: a metáfora visual, o lema ou como se elaborou na práctica?
  • Cal foi a parte coa valoración máis alta?
  • Cal foi aquela coas valoracións máis negativas?
  • Pensade nos motivos que poden explicar as puntuacións máis positivas e negativas.
  • Recollede propostas de mellora para solucionar esas puntuacións negativas.
  • Que tal foi a mostra? A vosas creacións con mensaxe foron ben acollidas polo público?

Lectura facilitada

Agora toca reflexionar sobre todo o proceso.

Ides realizar un debate en grupo no que trataredes os seguintes puntos: 

  • Como valoraron as persoas participantes cada unha das partes dos carteis: a metáfora visual, o lema ou como se elaborou na práctica?
  • Cal foi a parte coa valoración máis alta?
  • Cal foi aquela coas valoracións máis negativas?
  • Pensade nos motivos que poden explicar as puntuacións máis positivas e negativas.
  • Recollede propostas de mellora para solucionar esas puntuacións negativas.
  • Que tal foi a mostra? A vosas creacións con mensaxe foron ben acollidas polo público?

Que aprendiches?

Resumo de todo o aprendido ao longo desta situación de aprendizaxe

Feito con eXeLearning (Nova xanela)