Saltar navegación

1. A Criatura

A Criatura

No ano 1816 un volcán deixa a Europa sen verán. O mal tempo facía difícil as actividades ao aire libre por iso, a xente pasaba os días na casa.

Non había máis opcións ca ler... e escribir.

Así é como, a modo de xogo, a un grupo de amigos ocórreselles a idea de facer un concurso de relatos de medo, nacendo deste xeito personaxes como Drácula ou Frankenstein.

Este último é un ser construído con partes doutros corpos onde o importante era dotalo de vida, pero... que é un ser vivo?

Serás quen de, a partir do coñecemento das funcións vitais, crear o teu propio monstro?

Dr. Frankenstein e Igor dando vida á Criatura

Lectura facilitada

O verán de 1816 fixo moi mal tempo.

A xente pasaba os días encerrada na casa.

A xente lía e escribía para entreterse.

Un grupo de amigos fixo un concurso de contos de medo.

Inventaron as personaxes de Drácula e Frankenstein.

Frankenstein creouse con partes doutros corpos.

Conseguiron que vivise.

Que é un ser vivo?

Poderás crear o teu propio monstro?

Por onde imos comezar?

Para que a nosa criatura sexa considerada un ser vivo ten que cumprir as funcións vitais. Neste reto traballaremos unha delas: a función de relación.

Para darlle vida ao noso particular Frankenstein atenderemos a:

  • Relación co medio.
  • Mobilidade.
  • Sistema nervioso.

Lectura facilitada

Un ser vivo ten que cumprir as funcións vitais.

Neste reto traballaremos a función de relación.

Para que Frankenstein viva atenderemos a:

  • Relación co medio.
  • Mobilidade.
  • Sistema nervioso.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)