Saltar navegación

1.2. Un reto monstroso

 

Glosario

Pensamento computacional

Pictograma dun robot e dun ordenador

Definición:

Forma de abordar os problemas ou desafíos empregando técnicas e instrumentos tecnolóxicos.

Exemplo:

Programar un robot para explicar o funcionamento dos sentidos.

Reto: a pola criatura

Corpo de FrankiComo viches no vídeo, nesta novela de Mary Shelley nárrase a historia dun estudante de ciencias naturais chamado Víctor Frankenstein, que logra dar vida a un ser creado por el mesmo a partir de partes de corpos sen vida de persoas e animais.

O reto desta situación de aprendizaxe será crear unha criatura capaz de levar a cabo a función de relación. Para iso, nós tamén dividiremos o reto en pequenas partes, ou desafíos, que xuntas darán lugar a nosa particular criatura.

Pictograma dun neno sentado nunha mesa debuxandoDesafío 1
Visual Thinking

Pictograma do debuxo dunha manDesafío 2
Prototipo

Pictograma do debuxo dun robotDesafío 3
Robot

Desafío 1: o teu equipo encargarase de investigar sobre un dos cinco sentidos e elaboraredes un Visual Thinking sobre o seu órgano e as súas partes.

Desafío 2: deseñaredes unha man articulada en base ao aprendido sobre o aparato locomotor e construiredes o voso propio prototipo.

Desafío 3: montaredes un robot que simule as conexións do sistema nervioso e que reaccione aos estímulos como o fai o noso corpo.

Lectura facilitada

O libro conta a historia de Víctor Frankenstein.

Víctor Frankenstein é un estudante de ciencias naturais.

Víctor Frankenstein quere crear un monstro.

Víctor Frankenstein monta o monstro con partes doutros corpos.

Víctor Frankenstein consegue que o monstro viva.


Con este reto crearás unha criatura.

A criatura terá que facer a función de relación.

Farás tres desafíos para conseguir o reto:

Desafío 1: investigarás un sentido. Farás co teu equipo un Visual Thinking.

Desafío 2: deseñaredes unha man articulada e construiredes un prototipo.

Desafío 3: montaredes un robot que reaccione aos estímulos.

Obxectivos

Obxectivo nunha diana

  1. Descubrir os cinco sentidos e os seus órganos a través da experimentación.
  2. Profundar nas partes do aparello locomotor traballando o sistema muscular e o esquelético dando mobilidade á criatura.
  3. Coñecer os niveis de organización celular dende a célula ata o organismo pasando por tecidos, órganos, aparellos e sistemas.
  4. Experimentar sobre o funcionamento do sistema nervioso e as distintas partes que o compoñen mediante a programación.

Lectura facilitada

Obxectivos:

  1. Descubrir os cinco sentidos e os seus órganos.
  2. Profundar nas partes do aparello locomotor.
  3. Coñecer os niveis de organización celular.
  4. Experimentar sobre o funcionamento do sistema nervioso. 

Que vas a aprender?

Pictograma dunhas mans mesturando diferentes líquidos

A realizar diversos experimentos científicos.

Pictograma dun encerado con diferentes debuxos

A practicar habilidades manuais e plásticas.

Pictograma no que aparece un ordenador e un robot

A desenvolver o teu pensamento computacional.

Pictograma dun ordenador

A usar ferramentas e plataformas dixitais.

Pictograma que representa a unha persoa pensando

A reflexionar sobre o teu propio proceso de aprendizaxe.

Pictograma que representa unha conversa entre persoas

A mellorar as túas habilidades sociais e de expresión.

Lectura facilitada

Aprenderemos:

  • A realizar diversos experimentos científicos.
  • A practicar habilidades manuais e plásticas.
  • A desenvolver o teu pensamento computacional.
  • A usar ferramentas e plataformas dixitais.
  • A reflexionar sobre o teu propio proceso de aprendizaxe.
  • A mellorar as túas habilidades sociais e de expresión.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)