Glosario
Pensamento computacional
-
Definición:
-
Forma de abordar os problemas ou desafíos empregando técnicas e instrumentos tecnolóxicos.
-
Exemplo:
-
Programar un robot para explicar o funcionamento dos sentidos.
Definición:
Forma de abordar os problemas ou desafíos empregando técnicas e instrumentos tecnolóxicos.
Exemplo:
Programar un robot para explicar o funcionamento dos sentidos.
Como viches no vídeo, nesta novela de Mary Shelley nárrase a historia dun estudante de ciencias naturais chamado Víctor Frankenstein, que logra dar vida a un ser creado por el mesmo a partir de partes de corpos sen vida de persoas e animais.
O reto desta situación de aprendizaxe será crear unha criatura capaz de levar a cabo a función de relación. Para iso, nós tamén dividiremos o reto en pequenas partes, ou desafíos, que xuntas darán lugar a nosa particular criatura.
Desafío 1
Visual Thinking
Desafío 2
Prototipo
Desafío 3
Robot
Desafío 1: o teu equipo encargarase de investigar sobre un dos cinco sentidos e elaboraredes un Visual Thinking sobre o seu órgano e as súas partes.
Desafío 2: deseñaredes unha man articulada en base ao aprendido sobre o aparato locomotor e construiredes o voso propio prototipo.
Desafío 3: montaredes un robot que simule as conexións do sistema nervioso e que reaccione aos estímulos como o fai o noso corpo.
O libro conta a historia de Víctor Frankenstein.
Víctor Frankenstein é un estudante de ciencias naturais.
Víctor Frankenstein quere crear un monstro.
Víctor Frankenstein monta o monstro con partes doutros corpos.
Víctor Frankenstein consegue que o monstro viva.
Con este reto crearás unha criatura.
A criatura terá que facer a función de relación.
Farás tres desafíos para conseguir o reto:
Desafío 1: investigarás un sentido. Farás co teu equipo un Visual Thinking.
Desafío 2: deseñaredes unha man articulada e construiredes un prototipo.
Desafío 3: montaredes un robot que reaccione aos estímulos.

Obxectivos:

A realizar diversos experimentos científicos.

A practicar habilidades manuais e plásticas.

A desenvolver o teu pensamento computacional.

A usar ferramentas e plataformas dixitais.

A reflexionar sobre o teu propio proceso de aprendizaxe.

A mellorar as túas habilidades sociais e de expresión.
Aprenderemos:
Licenciado baixo a Licenza Creative Commons Atribución Non-comercial Compartir igual 4.0