Snack experiment. A terra é redonda

Visto: 143 veces
Votos
Aínda sen votos

2020-11-22

Ilustración. A terra é redonda

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

Descrición: Experiencia audiovisual interactiva na que o alumnado debe realizar un experimento sinxelo con materiais caseiros e aplicar de forma guiada o método científico, realizando as súas hipóteses, experimentando e sacando as súas propias conclusións. 
Neste snack reprodúcese o experimento que realizou Eratóstenes e co que consiguiu demostrar que a Terra é esférica e realizar unha medición aproximada do seu radio terrestre. 

Tipo de recursos:

  • Vídeos interactivos.

Número de sesións estimadas: 1 .

Aclaracións:

  • Os vídeos están en versión multiidioma en galego, castelán e inglés.
  • Subtítulos e interpretación da Lingua de Signos Española (LSE) dispoñibles.

Outras características:

  • Proxecto científico descargable ao finalizar o contido (reúne todas as interaccións realizadas).

Contidos relacionados:

Snack experiment. A terra é redonda

Visto: 0 veces
Votos
Aínda sen votos
2020-11-22
imaxe
Ilustración. A terra é redonda

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

Descrición: Experiencia audiovisual interactiva na que o alumnado debe realizar un experimento sinxelo con materiais caseiros e aplicar de forma guiada o método científico, realizando as súas hipóteses, experimentando e sacando as súas propias conclusións. 
Neste snack reprodúcese o experimento que realizou Eratóstenes e co que consiguiu demostrar que a Terra é esférica e realizar unha medición aproximada do seu radio terrestre. 

Tipo de recursos:

  • Vídeos interactivos.

Número de sesións estimadas: 1 .

Aclaracións:

  • Os vídeos están en versión multiidioma en galego, castelán e inglés.
  • Subtítulos e interpretación da Lingua de Signos Española (LSE) dispoñibles.

Outras características:

  • Proxecto científico descargable ao finalizar o contido (reúne todas as interaccións realizadas).

Contidos relacionados:

Ficheiros relacionados
Recursos relacionados
Categoría personalizada
Dirixido a alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria (1º, 3º e 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos científicos. Pódese empregar en Educación Primaria (5º e 6º) para a introdución de ditos conceptos.