Snack experiment. Seguridade no laboratorio

2020-11-22

Ilustración. Seguridade no laboratorio

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

Descrición: Experiencia audiovisual interactiva para o estudo das normas de seguridade do laboratorio, que prepara ao alumnado no uso seguro dos materiais e os procedementos nun laboratorio.
O contido constitúe un catálogo formado por vídeos de curta duración organizados por categorías, que facilitan a rápida consulta antes e durante a execución dunha práctica no laboratorio.

• Vídeos interactivos.

Número de sesións estimadas: 1.

Aclaracións:

• Os vídeos están en versión multiidioma en galego, castelán e inglés.
  • Subtítulos e interpretación da Lingua de Signos Española (LSE) dispoñibles.

Snack experiment. Seguridade no laboratorio

2020-11-22
Ilustración. Seguridade no laboratorio

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

• Vídeos interactivos.

Número de sesións estimadas: 1.

Aclaracións:

• Os vídeos están en versión multiidioma en galego, castelán e inglés.
  • Subtítulos e interpretación da Lingua de Signos Española (LSE) dispoñibles.

Dirixido a alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria (1º, 3º e 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos científicos. Pódese empregar en Educación Primaria (5º e 6º) para a introdución de ditos conceptos.