Snack experiment. Presión atmosférica

2020-11-22

Ilustración. Presión atmosférica

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

Descrición: Experiencia audiovisual interactiva na que o alumnado debe realizar un experimento sinxelo con materiais caseiros e aplicar de forma guiada o método científico, realizando as súas hipóteses, experimentando e sacando as súas propias conclusións. A través deste snack trabállase a unidade de Atmosfera, creando un pequeno experimento con tres velas e un vaso.

• Vídeos interactivos

Número de sesións estimadas: 1.

Aclaracións:

• Os vídeos están en versión multiidioma en galego, castelán e inglés.
  • Subtítulos e interpretación da Lingua de Signos Española (LSE) dispoñibles.

• Proxecto científico descargable ao finalizar o contido (reúne todas as interaccións realizadas).

Snack experiment. Presión atmosférica

Media: 4 (4 votos)
2020-11-22
Ilustración. Presión atmosférica

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

• Vídeos interactivos

Número de sesións estimadas: 1.

Aclaracións:

• Os vídeos están en versión multiidioma en galego, castelán e inglés.
  • Subtítulos e interpretación da Lingua de Signos Española (LSE) dispoñibles.

Dirixido a alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria (1º, 3º e 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos científicos. Pódese empregar en Educación Primaria (5º e 6º) para a introdución de ditos conceptos.