Ciencia Cidadá. Guía Microplásticos na area (gal)

Visto: 254 veces
Votos
Aínda sen votos

2021-04-27

Ilustrativo. Guía Microplásticos na area

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

Descrición: Guía didáctica do proxecto Microplásticos na area que ofrece as pautas e metodoloxía necesarias para a participación neste proxecto de ciencia cidadá, involucrando ao alumnado en todas as fases da investigación e creando conciencia da situación medioambiental das nosas costas. 

Tipo de recursos:

  • Guía interactiva.

Número de sesións estimadas: 4-5 aproximadamente.

Aclaracións:

  • A Ciencia Cidadá achega investigacións científicas nas que calquera persoa pode participar de forma voluntaria xunto á comunidade científica profesional.
  • Esta versión da guía está en galego, está dispoñible outro recurso coa versión en castelán.

Contidos relacionados:

  • Ciencia Cidadá. Guía Ciencia Cidadá na aula (gal/es)
  • Ciencia Cidadá. Guía Confort na aula (gal/es)

Ciencia Cidadá. Guía Microplásticos na area (gal)

Visto: 0 veces
Votos
Aínda sen votos
2021-04-27
imaxe
Ilustrativo. Guía Microplásticos na area

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

Descrición: Guía didáctica do proxecto Microplásticos na area que ofrece as pautas e metodoloxía necesarias para a participación neste proxecto de ciencia cidadá, involucrando ao alumnado en todas as fases da investigación e creando conciencia da situación medioambiental das nosas costas. 

Tipo de recursos:

  • Guía interactiva.

Número de sesións estimadas: 4-5 aproximadamente.

Aclaracións:

  • A Ciencia Cidadá achega investigacións científicas nas que calquera persoa pode participar de forma voluntaria xunto á comunidade científica profesional.
  • Esta versión da guía está en galego, está dispoñible outro recurso coa versión en castelán.

Contidos relacionados:

  • Ciencia Cidadá. Guía Ciencia Cidadá na aula (gal/es)
  • Ciencia Cidadá. Guía Confort na aula (gal/es)
Ficheiros relacionados
Recursos relacionados
Categoría personalizada
Dirixido a alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria (1º, 3º e 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos científicos. Pódese empregar en Educación Primaria (5º e 6º) para a introdución de ditos conceptos.