Ciencia Cidadá. Guía Confort na aula (es)

Visto: 182 veces
Votos
Aínda sen votos

14/11/2022

Ilustrativo. Guía Confort en el aula

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

Descrición: Guía didáctica do proxecto Confort na aula na que o profesorado atopará as ferramentas necesarias para desenvolver co seu alumnado un proxecto de investigación sobre a importancia do confort higrotérmico e o control dos niveis de CO2 da súa aula, empregando tecnoloxía presente nos centros educativos e coa posibilidade de participar nunha análise colectiva do estado das nosas aulas seguindo os principios da Ciencia Cidadá.

Tipo de recursos: 

  • Guía interactiva.

Número de sesións estimadas: Segundo elección docente, dependendo do tipo de proxecto e do grao de participación nel:

  • Introdución: 1 sesión.
  • Recollida de datos: mínimo unha semana. 
  • Conclusións: 1 ou 2 sesións.

Aclaracións

  • A Ciencia Cidadá achega investigacións científicas nas que calquera persoa pode participar de forma voluntaria xunto á comunidade científica profesional.
  • Gozar de confort nas aulas favorece o rendemento escolar, fomenta a motivación, mellora a concentración, reduce o estrés e prevé problemas físicos como dores de cabeza.
  • Esta versión da guía está en castelán, está dispoñible outro recurso coa versión en galego.

Contidos relacionados: 

  • Ciencia Cidadá. Guía Ciencia Cidadá na aula (gal/es)
  • Ciencia Cidadá. Guía Microplásticos na area (gal/es)

Ciencia Cidadá. Guía Confort na aula (es)

Visto: 0 veces
Votos
Aínda sen votos
2022-11-14
Imaxe
Ilustrativo. Guía Confort en el aula

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

Descrición: Guía didáctica do proxecto Confort na aula na que o profesorado atopará as ferramentas necesarias para desenvolver co seu alumnado un proxecto de investigación sobre a importancia do confort higrotérmico e o control dos niveis de CO2 da súa aula, empregando tecnoloxía presente nos centros educativos e coa posibilidade de participar nunha análise colectiva do estado das nosas aulas seguindo os principios da Ciencia Cidadá.

Tipo de recursos: 

  • Guía interactiva.

Número de sesións estimadas: Segundo elección docente, dependendo do tipo de proxecto e do grao de participación nel:

  • Introdución: 1 sesión.
  • Recollida de datos: mínimo unha semana. 
  • Conclusións: 1 ou 2 sesións.

Aclaracións

  • A Ciencia Cidadá achega investigacións científicas nas que calquera persoa pode participar de forma voluntaria xunto á comunidade científica profesional.
  • Gozar de confort nas aulas favorece o rendemento escolar, fomenta a motivación, mellora a concentración, reduce o estrés e prevé problemas físicos como dores de cabeza.
  • Esta versión da guía está en castelán, está dispoñible outro recurso coa versión en galego.

Contidos relacionados: 

  • Ciencia Cidadá. Guía Ciencia Cidadá na aula (gal/es)
  • Ciencia Cidadá. Guía Microplásticos na area (gal/es)
Ficheiros relacionados
Recursos relacionados
Categoría personalizada
Dirixido a alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria (1º, 3º e 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos científicos. Pódese empregar en Educación Primaria (5º e 6º) para a introdución de ditos conceptos.
Galego