Ciencia Cidadá. Guía Ciencia Cidadá na aula (es)

27/04/2021

Ilustrativo. Guía Ciencia Ciudadana en el aula

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

Descrición: Guía didáctica dirixida ao profesorado que ofrece as pautas e metodoloxía necesarias para a incorporación na aula de iniciativas de ciencia cidadá co seu alumnado, promovendo a súa participación activa en proxectos e investigacións científicas actuais.

• Guía interactiva.

Número de sesións estimadas: Segundo elección docente, dependendo do tipo de proxecto e do grao de participación nel.

Aclaracións:

• A Ciencia Cidadá achega investigacións científicas nas que calquera persoa pode participar de forma voluntaria xunto á comunidade científica profesional.
  • Esta versión da guía está en castelán, está dispoñible outro recurso coa versión en galego.

• Ciencia Cidadá. Guía Microplásticos na area (gal/es)
  • Ciencia Cidadá. Guía Confort na aula (gal/es)

Ciencia Cidadá. Guía Ciencia Cidadá na aula (es)

2021-04-27
Imaxe
Ilustrativo. Guía Ciencia Ciudadana en el aula

Materia: Bioloxía e Xeoloxía

• Guía interactiva.

Aclaracións:

• Ciencia Cidadá. Guía Microplásticos na area (gal/es)
  • Ciencia Cidadá. Guía Confort na aula (gal/es)
Dirixido a alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria (1º, 3º e 4º ESO) para adquirir e afondar nos conceptos científicos. Pódese empregar en Educación Primaria (5º e 6º) para a introdución de ditos conceptos.