Reto final
É momento de elaborar o voso propio xogo en galego! Vós podedes axudar a promover o uso da lingua nos momentos de ocio na escola e, incluso, fóra dela.
Xa estivestes a practicar as descricións na fase anterior e agora é o momento aplicar eses coñecementos nun produto final. Imos recordar entón cales son os retos que debedes superar:
- Reto 1: Describir 15 persoas empregando os seus trazos máis característicos, afeccións e gustos, facéndoo cunha linguaxe inclusiva e non ofensiva.
- Reto 2: Rexistrar todo o proceso de creación do xogo, incluíndo opinións e sentimentos que che xurdan nesta tarefa.
- Reto 3: Crear o xogo de mesa en formato físico para poder poñelo a disposición da comunidade educativa ou da localidade.
Podedes consultar unha pequena explicación dos xogos que se van realizar neste reto no fondo desta páxina.
Lectura facilitada
Imos facer o noso propio xogo en galego.
Xa traballamos as descricións e agora imos traballalas xogando.
Estes son os retos a superar:
Reto 1: Describimos 15 persoas.
Reto 2: Rexistramos a maneira na que fixemos o xogo e opinións sobre o xogo.
Reto 3: Creamos o xogo en papel ou cartón para poder usalo e compartilo.
Temos unha breve explicación destes xogos ao final desta páxina.
Audio
Enfoque multinivel
O noso xogo está destinado ao formato físico inicialmente, pero sempre podemos adaptalo para poder utilizalo e interpretalo doutros xeitos.
Algunhas ideas serían:
- Xogo "Quen é quen?": neste xogo, en vez de empregar un taboleiro, poderiamos empregar a computadora e escoller unha imaxe entre os persoeiros escollidos e traballar a descrición oralmente até adiviñar de quen se trata. Poderase virar a pantalla para confirmar que é ou non é o persoeiro descrito e adiviñado.
- Xogo "Carta arriba": empregando a computadora persoal, podemos escoller unha personaxe para o noso compañeiro e, sen que a poida ver, responderlle ás preguntas que realice até que adiviñe a personaxe que lle tocou.
- Xogo "Memoriza": este xogo pódese realizar dixitalmente ou incluso xogar nalgunha plataforma en liña. Para realizalo de xeito dixital pódese empregar a aplicación eXeLearning co idevice "Xogos: Cartas de memoria". A persoa docente pode axudar se este é o proceso escollido.