- Duración:
- 25
- Agrupamento:
- Grupo de traballo (3-4 membros)
Nesta tarefa elaboraredes un mapa conceptual colectivo sobre "Argumentación e IA" co obxectivo de representar as vosas ideas e coñecementos sobre o tema.
Dentro do marco da investigación sobre a relación entre a argumentación e os modelos de intelixencia artificial, cada grupo recibirá unha folla grande e catro marcadores de cores diferentes, un para cada integrante. O propósito é expresar ideas ou palabras asociadas ao tema "Argumentación e IA".
Paso 1: Ao sinal do docente, cada membro do grupo escribirá, por quenda estrita, unha palabra ou frase curta que se relacione co tema.
Paso 2: Tras escribir, entregarase o marcador ao compañeiro da dereita, de xeito que cada integrante teña a oportunidade de achegar a súa visión sen repetir ideas xa expresadas.
Paso 3: O proceso continuará ata que se esgote o tempo ou non xurdan novas ideas.
Paso 4: Ao finalizar, disporase dun mapa conceptual visible no que cada cor reflicte as contribucións individuais, permitindo analizar os coñecementos previos do grupo sobre argumentación e IA.
Integración da IA
Para elaborar nun primeiro paso o mapa conceptual, pódese empregar unha ferramenta de elaboración de mapas conceptuais interactivos; entre as moitas opcións, pódense empregar: https://mapify.so; https://www.mymap.ai/; ou mesmo aplicacións multipropósito cun módulo de mapas mentais como https://monica.im/.
Cada vez que se complete unha sección do mapa, a IA o grupo ofrecerá comentarios sobre a organización dos conceptos, sinalando posibles redundancias e suxerindo enlaces entre ideas que, inicialmente, non se consideraran. Este sistema analizará as contribucións, identificará posibles conexións e suxerirá relacións ou agrupacións semánticas para enriquecer o mapa conceptual. Ademais, o asistente poderá xerar un borrador preliminar do mapa que os estudantes revisarán e complementarán, facilitando a síntese e a visualización das ideas.
Ideas para a revisión:
- Claridade na expresión das ideas relacionadas co tema.
- Relevancia e pertinencia dos termos ou frases empregados.
- Variedade de aportacións e evidencias de reflexión individual.
- Coherencia na organización e conexión entre as ideas representadas.
- Participación equitativa de todos os integrantes do grupo.
- Creatividade na representación das relacións entre conceptos.
- Capacidade para evitar repeticións e promover a síntese no grupo.
- Utilización axeitada dos recursos visuais (cores, disposición espacial, etc.).