Toca facer grupos para traballar e debater de xeito colaborativo.
Na mesa atoparedes cartas de diferentes cores, máis están volteadas, así que non saberedes a cor ata que escollades unha. Cada quen de vos deberá coller unha carta ao azar. Cando estean todas repartidas, as persoas que teñades a mesma cor formaredes un grupo.
Audio
Benvidos á misión dos conceptos artísticos!
Hoxe ídesvos converter en “exploradores da arte”. Ides descubrir que sabedes sobre as técnicas artísticas e como representar o volume nos vosos debuxos.
Necesitaredes pos-its de cores, rotuladores, encerado para colocar os post-it e cartolinas para agrupar conceptos.
Imaxinade que sodes un equipo de exploradores artísticos e a vosa misión é descubrir todos os segredos das técnicas do debuxo e a pintura. Na arte empréganse diferentes ferramentas, como lapis, carboncillos ou acuarelas, e conceptos, como sombras ou perspectivas. Pero, que sabedes realmente?
Tedes post-its e rotulador, nos que debedes escribir unha palabra ou concepto que se relacione coas técnicas do debuxo e a representación do volume. Cada palabra ou concepto debe ir nun post-it diferente.
Agora, como bos exploradores e exploradoras, ides agrupar estes conceptos por categorías. Pegaredes os post-it nun espazo grande e agruparédelos en: técnicas secas, técnicas húmidas e representación do volume ou espazo.
Cada un poderá decidir en que grupo colocar os post-it, e nesta parte da misión podedes axudarvos de forma mutua, compartindo ideas.
Unha vez teñades o voso mapa de conceptos será unha gran base para comezar a traballar coas diferentes técnicas e representación do volume nas vosas futuras obras. Destes un gran paso como exploradores artísticos!
Lectura facilitada
Ides descubrir que sabedes sobre as técnicas artísticas e como representar o volume nos vosos debuxos.
Necesitaredes post-its de cores, rotuladores, encerado e cartolinas para agrupar conceptos.
Ides descubrir os segredos das técnicas do debuxo e a pintura.
Os artistas empregan diferentes ferramentas, como lapis, carboncillos ou acuarelas, e conceptos, como sombras ou perspectivas.
En cada post-it escribiredes unha palabra relacionada coas técnicas de debuxo e o volume.
Agruparedes estes conceptos por categorías:
Técnicas secas
Húmidas
Volume
Cada un poderá decidir en que grupo colocar os post-it, e podedes axudarvos entre todos/as.
Rematado o mapa de conceptos, podemos comezar a traballar.