Saltar navegación

5. Vexamos a nosa granxa

Presentación da nosa granxa

Xa finalizamos o reto! Levounos traballo!

Conseguimos facer unha granxa cunha gran variedade de animais.

Sabemos agora que os animais se clasifican en varios grupos.

Fomos quen de lograr atopar varios animais de cada grupo e evitar a súa posible desaparición.

Na seguinte imaxe a modo de resumo podemos ver os diferentes grupos de animais:

mapa conceptual

Agora, por grupos, ensinaremos o noso traballo. Faremos unha presentación na pantalla da aula dos animais de cada tipo escollidos por nos.

Faremos partícipes á comunidade do noso gran logro. Salvamos a diversidade animal de maneira virtual!

O noso reto está superado e é tempo de compartir o éxito alcanzado.

Lectura facilitada

Levounos traballo!

Conseguimos facer unha granxa cunha gran variedade de animais.

Sabemos agora que os animais se clasifican en varios grupos.

Fomos quen de lograr atopar varios animais de cada grupo e evitar a súa posible desaparición.

Por grupos, ensinaremos o noso traballo.

Faremos unha presentación na pantalla dos animais escollidos.

Conseguimos un gran logro!

Salvamos os animais!

Rúbrica

Podedes empregar esta rúbrica para comprobar se cumprides co especificado no reto das vosas tarxetas para a granxa virtual!

Rúbrica para a presentación das tarxetas da granxa virtual
 EXCELENTESATISFACTORIOMELLORABLENON ABONDA
A fotoA foto é representativa e de boa calidade. O tamaño é concordante coa tarxeta. (5)A foto é representativa sen boa calidade. O tamaño é concordante coa tarxeta. (4)A foto é representativa pero sen boa calidade e o tamaño non é concordante coa tarxeta. (3)A foto non é representativa e o tamaño non é concordante coa tarxeta.) (1)
QRAparece, con boa calidade, tamaño adecuado e lexible. Funciona o enlace. (5)Aparece, con boa calidade e tamaño inadecuado. Funciona o enlace. (4)Aparece, con calidade e tamaño inadecuado ou non funciona o enlace. (3)Non aparece. (1)
Nome do animalCorrecto tanto o vulgar como o científico. Este último en cursiva. (5)Correcto tanto o vulgar como o científico. Este último sen cursiva. (4)Algunha incorrección tanto no vulgar como no científico. (3)Omisión do nome vulgar, científico ou ambos. (1)
PresentaciónRespeta moi ben a orde dos distintos grupos de animais. Non esquece ningún. (5)Respeta ben a orde dos distintos grupos de animais. Esquece algún. (4)Respeta suficientemente a orde dos distintos grupos de animais e esquece varios. (3)Na maioría non respeta a orde. Esquécese de moitos. (1)
A informaciónAparece moi ordenada e completa, con todos os items requeridos. (5)Aparece ordenada e case completa, falta algún dos items requeridos. (4)Aparece desordenada ou incompleta, faltan varios dos items requeridos. (3)Aparece moi desordenada e incompleta, faltando moitos dos items requeridos. (1)
Nivel ligúisticoÉ moi apropiado para explicar a os compañeiros. (5)A maioría das veces, é apropiado para explicar a os compañeiros. (4)Algunhas veces, é apropiado para explicar a os compañeiros, e outra non. (3)A maioría das veces, é inapropiado para ser entendido polos compañeiros. (1)
A ortografíaNon existen erros ortográficos. (5)A ortografía é boa. Falta algún acento. (4)A ortografía é suficiente pero existen dúas faltas de ortografía. (3)Existen importantes fallos ortográficos. (1)

Elaboración propia (proxecto cREAgal). Rúbrica para a presentación das tarxetas da granxa virtual (CC BY-NC-SA)

  • Actividade
  • Nome
  • Data
  • Puntuación
  • Notas
  • Reiniciar
  • Imprimir
  • Aplicar
  • Nova xanela

Toca traballar no diario de aprendizaxe!

Diario de aprendizaxe

Reflexiona no teu diario de aprendizaxe sobre o que aprendiches con este reto.

Coñecías a maioría dos grupos de animais ou pola contra fixeches grandes descubrimentos?

Agora que coñeces a diversidade animal, crees que poderás contribuír a evitar a súa perda?

Feito con eXeLearning (Nova xanela)